עיר החטאים עולה מן המתים בקולקציות חדשות

שני מותגי אופנה ישראליים, האחד צעיר והשני ותיק, שניהם שוכנים מרחק כמה מטרים זה מזה ביפו, בחרו לעסוק העונה בסיפור סדום המקראי. האם זה מקרי?

שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
מתוך קולקציית "הר סדום" של "משכית". הטבעי והמתכתי, הפראי והמופרע. 6,250 שקל
מתוך קולקציית "הר סדום" של "משכית". הטבעי והמתכתי, הפראי והמופרע. 6,250 שקלצילום: אייל נבו

"המדבר מגלם בתוכו דבר והיפוכו. האנרגיה שלו נותנת לנו שקט מצד אחד ומצד שני עוכרת שלווה. הוא מקום כביכול ניטרלי, אבל הוא יכול להיות הרבה דברים. הוא הלפני משהו והאחרי משהו, אין לו התחלה ואין לו סוף". כך מסבירים בני הזוג דור חן וענת משולם מהמותג "הולילנד סיביליאנס" מדוע בחרו להציב את סיפור סדום במרכז קולקציית הקיץ החדשה שלהם. "תוהו ובוהו", שהוצגה בשבוע האופנה האחרון בתל אביב, היתה הקולקציה העונתית השנייה בסך הכל של מותג הסטריט הצעיר שלהם, והיא הוקדשה לעיר החטאים המקראית תוך קריצה לאסתטיקת הרחוב של תל אביב. באחרונה נפתחה חנות זמנית שתשמיד את עצמה אחרי חודש על חורבותיה של מסעדת "אורנה ואלה" המיתולוגית. הקולקציה עצמה צולמה על רקע צילום של כביש בדרך לים המלח, שהוצב בסטודיו, ובקרוב הם מתכננים לצלם קליפ אווירתי במדבר וזוממים לשלב בו משחקי תאורה מלחיצים.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ