המותג החדש של הגר אלמביק ולימור דיאנה חסון עושה את זה בלארג'

אחרי שנתיים מחוץ לתחום, הקימו חסון ואלמביק ("אלמביקה") את המותג "טאלה" בעקבות פגישה מקרית ברחוב. "אני לא מאמינה במידה סמול. מי שסמול שתסתדר במקומות אחרים", אומרת חסון על תהליך העבודה

שירה פור
שירה פור
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
שמלה של "טאלה" מקולקציית 2018
שמלה של "טאלה" מקולקציית 2018צילום: דנה קרן

בחופשת חנוכה האחרונה, בזמן שיטוט עם הילדים ברחוב שינקין בתל אביב, נתקלה לימור דיאנה חסון בדמות מוכרת מהעבר. היא היתה עמוק בתוך השבתון שנטלה לעצמה עם סגירת מותג האופנה שלה "נונה אלגה", אחרי פעילות של עשור בגן החשמל. ממש כמו "אורנה ואלה" בשעתן, שעם ההודעה על הריסת הבניין החליטו לקבור את המסעדה שלהן, גם חסון תלתה את הנעליים ויצאה לחופשה ללא תחתית. "אמרתי לעצמי שזה זמן טוב לנוח", היא מסבירה את פשר הסגירה. "עשיתי לי חופש, בלי הצהרות".

תגובות