גם לישראליות נמאס מכך שרשתות הבגדים מתעלמות מרובן. מה ינצח: השמנופוביה או הכסף הגדול?

נשים ישראליות, שגילו שאין להן מה לחפש בחנויות המקומיות, נוהרות בהמוניהן לקניות מקוונות

מאי פלטי
מאי פלטי
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
ריי שגב
ריי שגב צילום: אורי טאוב

אילו תאי מדידה בישראל יכלו לדבר, סביר שהם היו מספרים סיפורים קשים. שם, כשהייתי בת 12 ובמידה 44, למדתי על בשרי מה זה נקרא "לשנוא את עצמך". מאחורי הווילון של תא המדידה, בהתייחדות שלעתים יכולה להיות מקסימה ולעתים יכולה להיות התגשמות כל הסיוטים, עומדות נשים, נערות וילדות בתחתוניהן ואמורות לאהוב או לשנוא את עצמן בבגדים שעוד לא קנו. במקרה שלי, זוגות מכנסיים שהיו הגדולים ביותר בחנות – ולפי התפישה שלי אז, הגדולים ביותר בעולם – נתקעו, נקרעו מעלי או במקרה הטוב, פשוט לא עלו. קריאותיה של המוכרת, ״נו, עלה?״, נשמעו כמו צווחות שטן שבקעו היישר מן הגיהנום. מי ידע שמכנסיים יכולים להיות דבר כל כך אלים ומפחיד.

תגובות