לקנות זה פאסה: המהפכה הבאה בעולם האופנה שואבת השראה מנטפליקס

בהשפעת המילניאלס, עולם האופנה מתעורר לאטו למציאות שבה צבירת חפצים היא כבר לא סמל סטטוס: יותר ויותר חברות בעולם וגם בארץ מציעות השכרת פריטים של מותגי יוקרה

שירה פור
שירה פור
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
תיקים של " Ennigaldi ". "משך
החיים של הבגד הוא קצר"
תיקים של "Ennigaldi". "משך החיים של הבגד הוא קצר"צילום: Eamonn M. McCormack / Getty Imag

ג'ניפר היימן, מנכ"לית (RTR) "Rent The Runway", רוצה לקבור את זארה ו–H&M. היא מקווה שבעידן של העדפת חוויות וזיכרונות על פני חפצים מעלי אבק — קלישאה מילניאלית שהולכת ומוכיחה את עצמה — להיות הבעלים של מלתחה גדולה יהיה משול בקרוב להתהדרות בספריית תקליטורים ענפה בשני צידי מערכת הסטריאו. חברות ליסינג ושירותי און־דמנד כמו Airbnb, נטפליקס, אובר וספוטיפיי שינו את דפוסי הצריכה שלנו בכל התחומים. עכשיו גם ענף האופנה מתעורר לאטו למציאות שבה צבירת חפצים היא כבר לא סמל סטטוס ועודפות אפילו נחשבת לוולגרית.

תגובות