לקנות זה פאסה: המהפכה הבאה בעולם האופנה שואבת השראה מנטפליקס - אופנה - הארץ

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

לקנות זה פאסה: המהפכה הבאה בעולם האופנה שואבת השראה מנטפליקס

לכתבה
תיקים של "Ennigaldi". "משך החיים של הבגד הוא קצר"Eamonn M. McCormack / Getty Imag

בהשפעת המילניאלס, עולם האופנה מתעורר לאטו למציאות שבה צבירת חפצים היא כבר לא סמל סטטוס: יותר ויותר חברות בעולם וגם בארץ מציעות השכרת פריטים של מותגי יוקרה

3תגובות

ג'ניפר היימן, מנכ"לית (RTR) "Rent The Runway", רוצה לקבור את זארה ו–H&M. היא מקווה שבעידן של העדפת חוויות וזיכרונות על פני חפצים מעלי אבק — קלישאה מילניאלית שהולכת ומוכיחה את עצמה — להיות הבעלים של מלתחה גדולה יהיה משול בקרוב להתהדרות בספריית תקליטורים ענפה בשני צידי מערכת הסטריאו. חברות ליסינג ושירותי און־דמנד כמו Airbnb, נטפליקס, אובר וספוטיפיי שינו את דפוסי הצריכה שלנו בכל התחומים. עכשיו גם ענף האופנה מתעורר לאטו למציאות שבה צבירת חפצים היא כבר לא סמל סטטוס ועודפות אפילו נחשבת לוולגרית. היימן והשותפה שלה, ג'ניפר פליז, הקימו את RTR בניו יורק לפני כתשע שנים כשירות שליחויות להשכרת שמלות...

הרשמה לניוזלטר

מחוברים לעולם התרבות, הבידור והפנאי? הירשמו כעת לעדכון היומי

ברצוני לקבל ניוזלטרים, מידע שיווקי והטבות


תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות