הלאה אנשי מערות, הגבר המטרוסקסואל חוזר! - אופנה - הארץ

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

הלאה אנשי מערות, הגבר המטרוסקסואל חוזר!

לכתבה
מתוך קולקציית בגדי הגברים של דיור, אביב־קיץ 2019. להפוך את הגוף הגברי לפתייני PASCAL ROSSIGNOL/רויטרס

חולצות רשת, חזרתה של הסדרה "Queer Eye" ועניין הולך וגובר בשופינג ובזבוזים – מאז שנות ה-90 לא חוו הגברים רנסנס כזה בכל הנוגע לאופנה ולהחצנת המיניות והגוף. ומהי הטעות האסטרטגית שהנשים עושות בזמן שכל זה קורה?

19תגובות

בשנת 2002 קרה אירוע בולט במיוחד. בית האופנה הצרפתי איב סן לורן, שבראשו עמד אז המעצב האמריקאי חובב הסנסציות טום פורד, חשף בושם חדש לגברים בשם 7M. אבל הניחוח, מוצלח למדי, כלל לא היה העניין. מה שסחף את תשומת הלב הציבורית, ומה שהוביל לכמעט 800 תלונות ששוגרו בבהילות אל משרדי החברה (מספר אדיר ביחס לימים שקדמו למהפכה של פייסבוק), היתה מודעת הפרסומת שנלוותה אליו. במרכזה, מלבד בקבוק הבושם המלבני, התנוססה דמותו של אלוף אמנויות הלחימה סמואל דה קובר, שרוע בעירום מלא כשאיברו גלוי לעין כל. כיום, בעידן ההאשטגים, לקמפיין הנועז של 7M לא היה שום סיכוי. הוא היה נקלע מיד למלחמת דמים על הטרדה והחפצה, דיונים...

הרשמה לניוזלטר

מחוברים לעולם התרבות, הבידור והפנאי? הירשמו כעת לעדכון היומי

ברצוני לקבל ניוזלטרים, מידע שיווקי והטבות


תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות