הלאה אנשי מערות, הגבר המטרוסקסואל חוזר!

חולצות רשת, חזרתה של הסדרה "Queer Eye" ועניין הולך וגובר בשופינג ובזבוזים – מאז שנות ה-90 לא חוו הגברים רנסנס כזה בכל הנוגע לאופנה ולהחצנת המיניות והגוף. ומהי הטעות האסטרטגית שהנשים עושות בזמן שכל זה קורה?

לירוי שופן
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
FASHION-PARIS/DIOR
מתוך קולקציית בגדי הגברים של דיור, אביב־קיץ 2019. להפוך את הגוף הגברי לפתייני צילום: PASCAL ROSSIGNOL/רויטרס

בשנת 2002 קרה אירוע בולט במיוחד. בית האופנה הצרפתי איב סן לורן, שבראשו עמד אז המעצב האמריקאי חובב הסנסציות טום פורד, חשף בושם חדש לגברים בשם 7M. אבל הניחוח, מוצלח למדי, כלל לא היה העניין. מה שסחף את תשומת הלב הציבורית, ומה שהוביל לכמעט 800 תלונות ששוגרו בבהילות אל משרדי החברה (מספר אדיר ביחס לימים שקדמו למהפכה של פייסבוק), היתה מודעת הפרסומת שנלוותה אליו. במרכזה, מלבד בקבוק הבושם המלבני, התנוססה דמותו של אלוף אמנויות הלחימה סמואל דה קובר, שרוע בעירום מלא כשאיברו גלוי לעין כל.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ