איך הפך מייסד אמזון, ג'ף בזוס, מדרדס במכנסי פֶּנסים למאצ'ו שרירי ולאייקון אופנה

בעוד עמיתיו יזמי ההיי טק מקדשים את קוד הלבוש המרושל במיתולוגיית המגזר שלהם, בזוס מפגין כיוון אחר

ונסה פרידמן, ניו יורק טיימס
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
ג'ף בזוס
בזוס. ויש לו גם מראה טוני סטארקצילום: KYLE JOHNSON / NYT

זה קרה באותה התמדה, אותה חשאיות ואותה עקשנות שבהן פילסה אמזון את דרכה, מתחרה באפל על תואר החברה בעלת השווי הגבוה ביותר בעולם. על מה אני מדברת? על הפיכתו של ג'ף בזוס, הידוע בכינויו האיש העשיר ביותר בעולם, לאייקון אופנה חסר מעצורים. כבר אי אפשר להתעלם מזה יותר. כפרצוף שמזוהה יותר מכל עם החברה שלו, פשוט רואים אותו בכל מקום.

תגובות