הישראלית מיכל חלבין צילמה את האלוהים של עולם האופנה ולא התרגשה במיוחד

"אני מחפשת במושאי הצילום שלי משהו שביר, שיש בו ניגודים", אומרת הצלמת מיכל חלבין שמרבה לתעד צעירים אנדרוגניים לובשי מדים. כשהתבקשה לצלם לשער מגזין "הניו יורק טיימס" את המעצב של גוצ'י, אלסנדרו מיקלה, חיפשה השראות בעולמות אפלים. "הגעתי עם ג'ינס וטי שירט", היא מספרת

שירה פור
שירה פור
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
מיכל חלבין
מיכל חלבין. "לגוצ'י יש מאפיינים מאוד מובהקים: זה אפל, זה סוריאליסטי, זה דקדנטי, זה מושפע מאוד מציורצילום: מיכל חלבין

"גאון הדור", "ישו של זמננו" וגם "סטיב ג'ובס של האופנה" — אלה רק חלק מהסופרלטיבים שמורעפים על אלסנדרו מיקלה, המעצב הראשי של בית האופנה האיטלקי גוצ'י בשלוש השנים האחרונות, בכתבת שער ענקית שהוקדשה לו בגליון אוקטובר של T — מגזין הסטייל של ה"ניו יורק טיימס". באמצעות לא פחות מ–4,000 מילים נדיבות ומרואיינים כמו אלטון ג'ון וג'ארד לטו, מגוללת הכתבה את סיפורו של המעצב יליד רומא, שפעל בצלה של המנהלת הקריאייטיבית הקודמת של המותג פרידה ג'יאניני, עד שפוטרה, ואז טיפס במפתיע במעלה הסולם של בית האופנה. הוא שינה כליל את פני המותג, שסבל מתדמית מיושנת וטמפו מנומנם, והפך אותו לרווחי ולמשפיע של ימינו, ובתוך כך שינה את עולם האופנה כולו.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ