הישראלית מיכל חלבין צילמה את האלוהים של עולם האופנה ולא התרגשה במיוחד - אופנה - הארץ

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

הישראלית מיכל חלבין צילמה את האלוהים של עולם האופנה ולא התרגשה במיוחד

לכתבה
מיכל חלבין. "לגוצ'י יש מאפיינים מאוד מובהקים: זה אפל, זה סוריאליסטי, זה דקדנטי, זה מושפע מאוד מציורמיכל חלבין

"אני מחפשת במושאי הצילום שלי משהו שביר, שיש בו ניגודים", אומרת הצלמת מיכל חלבין שמרבה לתעד צעירים אנדרוגניים לובשי מדים. כשהתבקשה לצלם לשער מגזין "הניו יורק טיימס" את המעצב של גוצ'י, אלסנדרו מיקלה, חיפשה השראות בעולמות אפלים. "הגעתי עם ג'ינס וטי שירט", היא מספרת

8תגובות

"גאון הדור", "ישו של זמננו" וגם "סטיב ג'ובס של האופנה" — אלה רק חלק מהסופרלטיבים שמורעפים על אלסנדרו מיקלה, המעצב הראשי של בית האופנה האיטלקי גוצ'י בשלוש השנים האחרונות, בכתבת שער ענקית שהוקדשה לו בגליון אוקטובר של T — מגזין הסטייל של ה"ניו יורק טיימס". באמצעות לא פחות מ–4,000 מילים נדיבות ומרואיינים כמו אלטון ג'ון וג'ארד לטו, מגוללת הכתבה את סיפורו של המעצב יליד רומא, שפעל בצלה של המנהלת הקריאייטיבית הקודמת של המותג פרידה ג'יאניני, עד שפוטרה, ואז טיפס במפתיע במעלה הסולם של בית האופנה. הוא שינה כליל את פני המותג, שסבל מתדמית מיושנת וטמפו מנומנם, והפך אותו לרווחי ולמשפיע של ימינו, ובתוך כך...

הרשמה לניוזלטר

מחוברים לעולם התרבות, הבידור והפנאי? הירשמו כעת לעדכון היומי

ברצוני לקבל ניוזלטרים, מידע שיווקי והטבות


תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות