הג'ינס חוזר לקדמת הבמה בשתי קולקציות ישראליות חדשות

המותג "האנה" חוגג ארבע שנות פעילות עם פרשנות חדשה לפריטים ישנים, ורונן חן מצא השראה בבד הדנים היפני. "הבד הזה הוא חומר בלתי נדלה. צעיר או מבוגר, קלאסי או בועט. מה שרוצים"

מתוך קולקציית "דנים לאב" של רונן חן
מתוך קולקציית "דנים לאב" של רונן חןצילום: דודי חסון
שירה פור
שירה פור
שירה פור
שירה פור

בספטמבר ציין "האנה", המותג המקומי החביב על נשות קריירה, ארבע שנות פעילות עמוסות התרחשויות, החל מזכייה במלגת מפעל הפיס ב-2015; קולקציה משותפת עם "קום איל פו" בסוף 2016; פרס בתחרות "מייזון מוד מדיטרן" במרסיי בשנה שעברה; ופתיחת חנות חדשה בתל אביב לפני כשנה. רותם מיץ וניר גואטה, המעצבים שמאחורי המותג, בחרו להביט אחורה, להתרפק על עיצובי העבר שלהם ולהגיש אותם ערוכים מחדש — הפעם בגרסת ג'ינס — כחטיף שיתלווה לקולקציית החורף המלאה.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ