כך הפך טקס פתיחת אריזות לאירוע האינטרנטי הפופולרי והמכניס של התקופה - אופנה - הארץ

כך הפך טקס פתיחת אריזות לאירוע האינטרנטי הפופולרי והמכניס של התקופה

לפתוח אריזה של נעליים, גאדג'טים, שואב אבק או בגדים – זו הפעולה הכי צפויה ומובנת מאליה. אז למה בכל זאת הפכו סרטוני ה-Unboxing, פתיחת האריזות, לאחד מהז'אנרים הכי נצפים, מכניסים וממכרים ברשת?

סרטוני Unboxing ביוטיוב. מאות אלפי שעות בשנה
סרטוני Unboxing ביוטיוב. מאות אלפי שעות בשנהצילום: צילום מסך מתוך ערוצי היוטיוב של Seth Fowler/ Jacques Slade / iJustine / Unbox Therapy / ThePapiGfunk / HypeKicks / The Starr Life / BeautyyBird / Kelly Strack / LA ROUTINE / Tyrone Magnus / Sophie Mil
ערן לאור
ערן לאור

"אני בגן החיות" הוא אחד הסרטונים הסתמיים ביותר שניתן למצוא ביוטיוב, סופרלטיב לא מובן מאליו בהתחשב במיליארדי שעות הווידיאו שהועלו לאתר מאז הקמתו. על רקע כלוב הפילים בגן החיות של סן דייגו מופיע בחור בשם גַ'אווֶד קַארִים, ממלמל משפט קצר על אורך החדק המגניב של החיות שמאחוריו וממהר לחתום ב"וזה כל מה שיש לי לומר". אלא ש-18 השניות האלו הן מפורסמות באותה מידה שהן חסרות כל משמעות, הודות לעובדה אחת קטנה ומוכרת, שזיכתה את הסרטון בכ-58 מיליון צפיות עד היום: הסרטון הזה, שפורסם ב-23 באפריל 2005, היה הראשון שהופיע באתר. השאר, כמובן, היסטוריה.