האם מותג האופנה ששלט באוסקר ישוב אליו? - אופנה - הארץ

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

האם מותג האופנה ששלט באוסקר ישוב אליו?

לכתבה
תצוגת אופנה של "מרקזה" ב-2017. חוזרת אט אט אל השטיח האדום Bebeto Matthews / AP

המעצבת ג'ורג'ינה צ'פמן כבשה במשך שנים את השטיח האדום של האוסקר עם המותג "מרקזה" — עד שנחשפו ההאשמות נגד בעלה, המפיק הארווי ויינשטיין. האם אחת מכוכבות הקולנוע תעז לשבור את החרם הלילה?

16תגובות

אחת השאלות הבוערות שמעסיקות פאשניסטות ומגזיני האופנה לקראת טקס האוסקר שיתקיים הלילה (ראשון) היא איזו כוכבת תעז ללבוש שמלה של "מרקזה", מותג האופנה שייסדה ג'ורג'ינה צ'פמן, אשתו של הארווי ויינשטיין, שנמצאת בהליכי גירושים ממנו. שמלות־הנסיכות־מהאגדות של מרקזה שלטו ללא עוררין בשטיח האדום מאז שנת 2004 ועד אוקטובר 2017, אז פורסמו התחקירים על התנהלותו הכוחנית של המפיק ההוליוודי שכללה הטרדות מיניות, אונס ואיומים. בעקבות הפרסומים ירדה צ'פמן למחתרת. סיפורו של המותג בשנה האחרונה מגלם בתוכו מאבק בין שתי אסכולות: זו שרואה בלבישת מרקזה, מותג שנוצר על ידי שתי נשים, אקט פמיניסטי, וזו שרואה בה אקט פוגעני כלפי...

הרשמה לניוזלטר

מחוברים לעולם התרבות, הבידור והפנאי? הירשמו כעת לעדכון היומי

ברצוני לקבל ניוזלטרים, מידע שיווקי והטבות


תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות