מחפצן, מזהם ומעתיק: מותג האופנה הכי פרובוקטיבי משאיר לכולם אבק

חברת האופנה Fashion Nova מחפצנת נשים, מעתיקה ללא בושה, מזהמת את הפלנטה, מקדמת סטריאוטיפים גזעניים, ומתהדרת בבגדים זולים בכל מובן אפשרי. דווקא משום כך הפך המותג לאחד החזקים בעולם, מוביל את רשימות החיפושים בגוגל ומשאיר מאחור את זארה, H&M וורסאצ'ה ברשתות החברתיות

תמיקה וילסון בבגד הים החושפני מחולל הסערה. שיטפון של תגובות
תמיקה וילסון בבגד הים מחולל הסערה. שיטפון של תגובותצילום: מתוך עמוד האינסטגרם של תמיקה וילסון
לירוי שופן
לירוי שופן

ספק אם הדוגמנית והמשפיענית (influencer) תמיקה וילסון צפתה את העליהום הציבורי שיתחולל בעקבות תמונת בגד הים החדש שלה שהעלתה לאיסטגרם בדצמבר שעבר. אחרי הכל, זה היה בגד ים שחור ושלם, לפחות לכאורה. אבל למציאות הווירטואלית חוקים משלה, ולצד הררי פרגונים, כמצופה, הוטחו בווילסון גם חצים אחרים. ולא סתם חצים, אלא עשרות תגובות מחודדות שכולן ראויות לציטוט, עד כדי כך שזו משימה כמעט בלתי אפשרית לבחור מביניהן. עוקבת אחת, דאגנית במיוחד, ציינה: "אני לא מתכוונת להיות חצופה, אבל אנשים אומרים שהקוצ'י שלך בחוץ. בגד הים מכסה רק חצי מהווגינה שלך. אני רק מנסה להיות נחמדה ולהגיד לך". עוקבת אחרת דווקא נקטה גישה עניינית ונשכנית יותר – "אני אוהבת את השפתיים שלך, את כל הארבע". ובקיצור, גם בלי לראות את התמונה המדוברת, וגם אם מדובר בגוזמאות, אפשר להבין שככל הנראה בגד הים עושה עבודה גרועה מאוד בכל הקשור בהגנת הגוף מפני השמש.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ