מחפצן, מזהם ומעתיק: מותג האופנה הכי פרובוקטיבי משאיר לכולם אבק - אופנה - הארץ

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מחפצן, מזהם ומעתיק: מותג האופנה הכי פרובוקטיבי משאיר לכולם אבק

לכתבה
תמיקה וילסון בבגד הים מחולל הסערה. שיטפון של תגובות מתוך עמוד האינסטגרם של תמיקה וילסון

חברת האופנה Fashion Nova מחפצנת נשים, מעתיקה ללא בושה, מזהמת את הפלנטה, מקדמת סטריאוטיפים גזעניים, ומתהדרת בבגדים זולים בכל מובן אפשרי. דווקא משום כך הפך המותג לאחד החזקים בעולם, מוביל את רשימות החיפושים בגוגל ומשאיר מאחור את זארה, H&M וורסאצ'ה ברשתות החברתיות

49תגובות

ספק אם הדוגמנית והמשפיענית (influencer) תמיקה וילסון צפתה את העליהום הציבורי שיתחולל בעקבות תמונת בגד הים החדש שלה שהעלתה לאיסטגרם בדצמבר שעבר. אחרי הכל, זה היה בגד ים שחור ושלם, לפחות לכאורה. אבל למציאות הווירטואלית חוקים משלה, ולצד הררי פרגונים, כמצופה, הוטחו בווילסון גם חצים אחרים. ולא סתם חצים, אלא עשרות תגובות מחודדות שכולן ראויות לציטוט, עד כדי כך שזו משימה כמעט בלתי אפשרית לבחור מביניהן. עוקבת אחת, דאגנית במיוחד, ציינה: "אני לא מתכוונת להיות חצופה, אבל אנשים אומרים שהקוצ'י שלך בחוץ. בגד הים מכסה רק חצי מהווגינה שלך. אני רק מנסה להיות נחמדה ולהגיד לך". עוקבת אחרת דווקא נקטה גישה עניינית...

הרשמה לניוזלטר

מחוברים לעולם התרבות, הבידור והפנאי? הירשמו כעת לעדכון היומי

ברצוני לקבל ניוזלטרים, מידע שיווקי והטבות


תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות