"כשסלין דיון דופקת לך בדלת בכזו עוצמה את לא בועטת אותה החוצה" - אופנה - הארץ

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

"כשסלין דיון דופקת לך בדלת בכזו עוצמה את לא בועטת אותה החוצה"

לכתבה
איריס אדלר (מימין) וטלי מילכברג צילום: יניב אדרי; איפור: שירלי וינר; שיער: יניב זאדה

כשהזמרת הקנדית ביקשה לשתף פעולה עם מותג בגדי הילדים שלהן "נונונו", איריס אדלר וטלי מילכברג היו סקפטיות בלשון המעטה. "חשבנו שהיא דודה שמייצגת פופ סכריני", הניחו, ואז פגשו את הבולדוזר שמאחורי הנצנצים, עמה יצרו מותג בגדים מטשטשי מגדר

64תגובות

לא בכל יום מתעורר אדם למציאות שבה סלין דיון שרופה עליו. לנשות מותג בגדי הילדים הישראלי "נונונו", איריס אדלר וטלי מילכברג, זה קרה בדיוק לפני שבע שנים. בוקר אחד נחתה בתיבת המייל שלהן הודעה בזו הכותרת: "סלין דיון משוגעת על המותג שלכן — ויש לה שאלה". בפנים, הסבירה העוזרת האישית של הזמרת הקנדית כי דיון רכשה כמה וכמה פריטי לבוש לתאומים שלה בבוטיק פרד סיגל באל.איי, ובתוך כך פיתחה אובססיה לניחוח שלהם. היא תהתה היכן ניתן לרכוש את הריח המיוחד, וחתמה בהזמנה להופעה של הדיווה בלאס וגאס.  אדלר ומילכברג לא יצאו מגדרן, בלשון המעטה. הן הסבירו בנימוס שמקור הניחוח בתהליך ה"סטון ווש" שמעניק לבגדים את המראה...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון

הרשמה לניוזלטר

מחוברים לעולם התרבות, הבידור והפנאי? הירשמו כעת לעדכון היומי

ברצוני לקבל ניוזלטרים, מידע שיווקי והטבות


תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות