שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל

בעלי רשת "סטורי" מסמן את היעד הבא: אופנה בת קיימא

אורי רייז תמיד חיפש מותגים עם סיפור. אחרי שהביא לארץ את כתפיות הסיליקון השקופות בשנות ה–90 והקים את רשת "סטורי" על 13 סניפיה, הוא מסמן את היעד הבא: אופנה חברתית, מצפונית, אקולוגית ואורגנית. "זאת המגמה הכי חזקה כיום"

שירה פור
שירה פור
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
אורי רייז במטה החברה של "סטורי" בתל אביב. הרשת מצויה בשלב ה"שני צמחוני" שלה, עם 15% אופנה בת קיימא
אורי רייז במטה החברה של "סטורי" בתל אביב. הרשת מצויה בשלב ה"שני צמחוני" שלה, עם 15% אופנה בת קיימאצילום: מגד גוזני

השנה היא 1999. בריטני ספירס פותחת במסע ההופעות הראשון שלה, מייקל הרפז עוזב את "היי פייב", האירוויזיון מתקיים בירושלים וכולם לוקים בחרדה קולקטיבית לקראת באג 2000. אין פייסבוק, אין שופינג ב"אסוס". הטרנד הבולט: נעלי פלטפורמה. הסלנג השולט: סבבה אגוזים. ראש הממשלה הוא בנימין נתניהו. אורי רייז מרמת אפעל, שבדיוק השתחרר משירות צבאי ביחידת מגלן, אורז תרמיל ויוצא לטיול הגדול בדרום אמריקה, וכעת הוא יושב בהוסטל בברזיל ומקבל שיחת טלפון. על הקו: חברה שטיילה אתו ושבה זה מכבר לארץ. היא רוצה שיביא לה כתפיות סיליקון שקופות לחזייה, בדיוק כמו אלה שקנתה בשוק המקומי בפרוטות לפני שחזרה לישראל. רייז מזהה הזדמנות ומעמיס עוד 50 יחידות כאלה, מתנות לכל הנשים בחייו. כשהוא נוחת בארץ, נרשמת התלהבות רבתי ממה שנחשב כיום לפשע אופנה ממדרגה ראשונה — ומתחיל המסע האמיתי. "לפעמים הדבר הכי טוב של רגע אחד הוא התועבה של הרגע הבא", נזכר רייז  בכתפיות הידועות לשמצה. "ה'תועבה' הזאת היתה חדשנית לגמרי. זה מוצר שלא היה קיים. פונקציונלית, הוא איפשר שלא יראו את הכתפייה של החזייה כך שהיא לא תפריע לצבעוניות". זאת היתה הפעם הראשונה שנדלק ברייז הניצוץ הקמעונאי, שאותו הוא ממשיך לחפש עד היום.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ