שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל

האם מעצמת האופנה של ריהאנה נותנת במה לנשים שקופות, או משמנת את המכונה הקפיטליסטית?

אחרי שייסדה חברות של איפור לנשים כהות עור ושל הלבשה תחתונה בטווח רחב של מידות, ריהאנה השיקה לאחרונה מותג בגדים לנשים שמודרות מעולם האופנה על רקע מעמדי. האם מדובר במהפכה אמיתית?

לירוי שופן
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
ריהאנה בהשקה של קולקציית Fenty בשבוע האופנה בפריז, 2016. האליטות הישנות מפנות את מקומן
ריהאנה בהשקה של קולקציית פנטי בשבוע האופנה בפריז, 2016. האליטות הישנות מפנות את מקומןצילום: VALERIO MEZZANOTTI / NYT

הציניקנים הרעים, וחלילה אין לחשוד בכותב שורות אלה בציניות יתרה, יאמרו כי הקשר שבין ריהאנה לעיצוב אופנה הוא בדיוק הקשר שבין עיצוב בגדים לרקיחת בשמים: אין באמת אחד כזה. ובכל זאת, העדר הקשר לא מנע ממעצבי אופנה כמו קוקו שאנל, כריסטיאן דיור ורבים אחרים להיות חתומים על בקבוקונים מבושמים המצטופפים באגרסיביות על מדפים ברשתות הפארם הקרובות לביתכם מאז אמצע המאה ה-20. על אותו המשקל, זה לא מונע מריהאנה, אולי כוכבת הפופ המפורסמת ביותר של הדור, לברוא את עצמה בשלוש השנים האחרונות כמיזם אופנה ענק הכולל שלושה קווים נבדלים, שהאחרון שבהם, המכונה Fenty ונכלל תחת המטרייה היוקרתית של קבוצת לואי ויטון (LVMH), יצא אל אוויר העולם בסוף חודש מאי האחרון ברעש תקשורתי אדיר.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ