אסף ריב: "כולם רוצים פוסטים יפים באינסטגרם, אבל אף אחד לא יכול לקנות כל כך הרבה בגדים"

בלי מתפרה, בלי לייצר קולקציות או דגמים: המעצב והיזם אסף ריב משוכנע שעתיד האופנה נמצא בעולמות הגיימינג והמציאות הרבודה. "אם חברות האופנה לא יתאימו את עצמן, מישהו אחר ירוויח את הכסף הזה", הוא אומר

שירה פור
שירה פור
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
אסף ריב באירוע
אסף ריב באירוע של "ד"ר מרטינס". "התעשייה בארץ עוצמת עיניים" צילום: SVEN SERKIS / ©Dr. Martens

"עולם האופנה הוא טכנופובי ותקוע במאה ה–19", אומר יזם ההיי־טק אסף ריב. "זה מצחיק להגיד את זה על אופנה, כי היא כביכול רודפת אחרי חדשנות כל הזמן, אבל היא עושה את זה בגבולות צרים מאוד. את הולכת למפעל בדרום תל אביב או במזרח ירושלים, ומוצאת שם את אותן המכונות מלפני 50 או 100 שנה. הכי היי־טק באופנה זה מכונות רקמה דיגיטליות. תשווי את זה לתעשיות אחרות, כמו אדריכלות או עיצוב מוצר, ותראי שהן דיגיטליות לגמרי. למה שאדריכל ישרטט עם סרגל ונייר בשנת 2020?"

תגובות