היא עשתה קריירה ממטפחות, גרביים ובטנות בדים

מיכל לוריא הופכת את הפריטים שהיא מעצבת לסיפורים חבויים. "צריך שיהיה לפריט ערך מסוים, איזשהו סיפור", היא אומרת

שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
מיכל לוריא
Better_in_person. חוגג את הבלתי צפויצילום: אורי זמיר
אופיר חובב
אופיר חובב
אופיר חובב
אופיר חובב

כשהמעצבת מיכל לוריא נתקלת במחסום יצירתי, היא נכנסת לטמבוריה הקרובה. "משהו בחנויות האלה משחרר אצלי את החסמים", היא אומרת. "תמיד יש לי מסקינטייפ בתיק, ואני יכולה גם לקנות ערימות של סקוצ'ים לניקוי, אם הם בצבע הנכון. ההשראה יכולה להגיע ממקומות לא צפויים".

מטפחות המשי הצבעוניות בעיצובה למותג העצמאי שהקימה, better_in_person, חוגגות את הבלתי צפוי עם דפוסים המורכבים מדימויים הזויים, לפחות בכל הנוגע למטפחות בד — גמלי שלמה, שעוני יד, מתקן לייבוש כביסה, מאוורר, בונבוניירות, נייר דבק וצלחות שבורות. למרות החיוך האירוני שההדפסים מעלים, לעתים אף גיחוך, המראה הכללי מהוקצע וסופר עדכני. "החוכמה היא לקחת דימויים יומיומיים ולגרום להם 'לרדת טוב בגרון'. מבחינתי, צריך שיהיה לפריט ערך מסוים, איזשהו סיפור, הוא צריך לצבוט לנו במקומות מסוימים", אומרת לוריא, שלמדה במחלקה לעיצוב טקסטיל בשנקר.

תגיות קשורות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ