בארון של יובל גרוס

יש לו חולשה למותגי אופנה, הוא מגדיר את סגנון הלבוש שלו גברי ואלגנטי ובמלתחה שלו אפשר למצוא שמות כמו ארמאני, ריליג'ן ועוד

עתליה ולדמן
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
עתליה ולדמן

ליובל גרוס, בן 26, יש חולשה למותגי אופנה. את סיבובי הקניות שלו הוא נוהג לעשות בין בוטיקי כיכר המדינה, הסמוכה למקום מגוריו בתל אביב.

לפני כשלוש שנים, עם סיום לימודיו לתואר במנהל עסקים ושיווק במרכז הבינתחומי בהרצליה, החל גרוס לעבוד בלוריאל, לאחר שמצגת שהכין לתחרות עולמית במסגרת לימודיו הרשימה את נציגי חברת הקוסמטיקה העולמית. אחרי כמה חודשים עבר לארצות הברית, שם עבד וטייל לסירוגין במשך כשנה, וגם ערך קניות לרוב. "עשיתי קניות מעולות בארצות הברית, במיוחד בלאס וגאס", הוא מספר. "שם החוכמה היא לקנות בסיילים, כי אז המחירים יורדים באופן קיצוני, גם מחיריהם של בגדי מעצבים ומותגים יוקרתיים".

עבודתו הנוכחית של גרוס כמנהל פרסום ושיווק בחברת ריטייל ישראל, עם התמקדות בחברת האופנה ml men, עוזרת לו, לדבריו, להבין את רזי עולם האופנה ואף להתבונן עליו לעתים בעין ביקורתית. "אני לא מתחבר לכל הקטע ההיפסטרי", הוא מספר. "ממש שנאתי כשאנשים התחילו להסתובב עם משקפי האוברסייז המרובעים, גם אם לא נזקקו למשקפיים כלל. לא ימצאו אותי לובש משהו רק בגלל שהוא טרנדי ואומץ בחום על ידי אחרים. הטעם שלי יותר קלאסי, ואני די נאמן לו. אני מבין את זה שאנשים מתחברים לטרנד מסוים, אבל מעריך יותר כשהם נותנים לו איזושהי פרשנות אישית".

גרוס מספר כי החל לעלעל במגזיני אופנה וספרי עיצוב כבר בגיל צעיר. אז גם הבין כי הוא נמשך למותגים נוצצים. "תמיד אהבתי אופנה, ואפשר לומר שאני חולה מותגים. כשהייתי צעיר יותר נהגתי אפילו לגזור את בגדי ולחבר את חלקיהם מחדש בסיכות ביטחון. בתקופה ההיא נמשכתי לסגנון הגותי, שממשיך לעניין אותי עד היום, רק באופן יותר סולידי".

את סגנונו כיום הוא מגדיר "גברי ואלגנטי לרוב, אם כי יש מצבים שבהם אני מרגיש פחות מאופק ומתלבש בצורה יותר דרמטית. בכל מקרה, הלבוש שלי לעולם לא יהיה מקושקש, ותמיד אעדיף מראה נקי יחסית. זאת גם הסיבה שבגדים מלווים אותי לאורך זמן - החזות שלהם תמיד רלוונטית. בנוסף, בגדים איכותיים מחזיקים מעמד", הוא מסכם. *

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ