בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

H&M ישתפו פעולה עם המותג האיטלקי מארני

קולקציית הקפסולה תושק בחנויות הרשת ב-8 במארס. קולקציית הנשים תכלול אלמנטים מהתרבות האפריקאית והדפסים צבעוניים ונועזים

תגובות

מנהלי H&M הודיעו אתמול על שיתוף הפעולה הבא של הרשת, הפעם עם המותג מארני, הידוע בעיצוביו הסקסיים והצבעוניים, בהדפסיו הבולטים ובגזרותיו הייחודיות.

המעצבת האיטלקיה קונסואלו קסטיליאוני ייסדה ב-1994 את המותג מארני, הקרוי על שם אחותה. באותה תקופה עיצבה קסטיליאוני בעיקר פריטי פרווה. עם השנים התפתח המותג, וכיום הוא כולל קו פרט-א-פורטה, קו בגדי גברים וקו אביזרים הכולל תיקים, נעליים, תכשיטים ומשקפיים. קולקציות המותג נמכרות בבית הכלבו היוקרתיים בעולם, ביניהם בארניס, ברגדורף גודמן ועוד, ובחנויות הדגל של המותג ברחבי העולם.

קולקציית הקפסולה שיצרה קסטיליאוני לרשת H&M תושק בחנויות הרשת ב-8 במארס. קו פריטי הנשים יכלול חצאיות, שמלות, מכנסיים, סריגים, תכשיטים, נעליים, צעיפים ותיקים. קולקציית הנשים תהיה מרובה באלמנטים מהתרבות האפריקאית ובהדפסים צבעוניים ונועזים, כנהוג במארני. מגוון הבדים ינוע בין משי לפופלין.

מגנוס מגנוסון

קו הגברים, לעומת זאת, יהיה מעודן בהרבה, וההדפסים הבולטים שיאפיינו את קולקציית הנשים יופיעו בו רק במרומז, בבטנות הפנימיות או בפריטים בודדים, ולא כמוטיב שולט בהופעה. טרם פורסם אילו חלקי לבוש יופיעו בקולקציית הגברים, אך ידוע כי היא תכלול עשרה פריטי לבוש ועשרה אקססוריז - לא הרבה בהשוואה לקולקציית הנשים, שתכלול 40 פריטי לבוש ב ו-30 אביזרים.

בשנים האחרונות רשת H&M שיתפה פעולה עם מותגי אופנה יוקרתיים רבים, כמו לאנוון, ויקטור אנד רולף, ג'ימי צ'ו, קום דה גארסון, קרל לגרפלד, סטלה מקרטני ולאחרונה גם בית ורסאצ'ה, שיעצב עבור הרשת קולקציית קפסולה נוספת שתושק בינואר הקרוב. כל הקולקציות המשותפות הללו הצליחו מאוד, ולרוב נמכרו כל הפריטים שנכללו בהן ימים ספורים אחרי השקתן.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו