בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

פלונית אדמונית: סקירת מוצרי טיפוח

אוסף איפור חדש של ל'אוקסיטן, מוצרי טיפוח לעור בוגר שזקוק להזנה אינטנסיבית, קרם גוף ממצק ומבצעים על בשמים

תגובות

אוסף האיפור החדש של ל'אוקסיטן מופיע בסימן האדמונית, פרח שקנה לו באחרונה מקום נכבד בין בשמיה של היצרנית. האוסף ענוג כאדמונית, האריזות קלות-משקל, נוחות לשימוש - בקופסות הצלליות והסמקים יש גם ראי ובכל זאת אינן כבדות; וכדרכה של ל'אוקסיטן השומרת על הסביבה כל אריזות הקרטון אושרו על ידי המועצה המפקחת על ניהול היערות. המוצרים אינם מכילים פראבנים, ונוסף על הכל המחירים נוחים.

ברביעיית הצלליות "עלי כותרת" ("פטאל איי קוורטט"): ארבע צלליות יפות בגוונים לא-צעקניים, שאפשר לחלקם לשני זוגות, שבכל אחד מהם צבע כהה ולצידו בהיר: חום-שזיף עם ורוד, בז' כהה עם ורדרד; האבקה נמשחת היטב על העפעפיים ועמידה. בקופסה ראי, כאמור, ומקלון שבצידו האחד ספוגית ובאחר מברשת. 170 שקל.

זוגות הצלליות מוצעים בארבעה שילובים (100 שקל לכל זוג) היצרנית ממליצה למשוח מעט מייקאפ על העפעפיים תחילה ומיד אחר כך להניח את הצלליות: שחור נוצץ עם לבן; חום זהוב עם ורוד; זהב עם אלמוג; סגלגל עם בז'.

גם הסומק מורכב משני צבעים, האחד צבעו קרמי והאחר אבקתי בוורוד, שזיף או בז'. אפשר להניח כל אחד בפני עצמו או לשלבם - 170 שקל. לחלופין, אפשר להסתייע בברונזר - היצרנית קוראת לו פודרה לפנים - אבקתי נאה ובו שני גוני שיזוף, בז' ושחום וביניהם זהב נוצץ (170 שקל).

ג'ון סל

עוד באוסף ארבעה שפתונים בצבעים בהירים - ורוד, אדום, אלמוג ובז'; המרקם נעים, לדברי היצרנית הם מועשרים בתמצית אדמונית - 90 שקל. הגלוסים מבהיקים בוורוד, סגול בהיר, אפרסק-אלמוג, חום-קרמל - 80 שקל. נסיינית המדור התפעלה מ"אינקרדיבל ליפ שיין" דווקא, משום שבדרך כלל היא מעדיפה שפתיים בוהקות בצבע עז: "דווקא הבוהק הזה נראה טבעי ולהפתעתי לא נראיתי חיוורת". היצרנית מסבירה שהגלוס הזה מגביר ומדגיש את צבען הטבעי של השפתיים - 60 שקל.

חיוך מתוח

סדרת "אייג' פרפקט" (לוריאל פאריס) מיועדת לעור בוגר שזקוק לקרם עשיר ולהזנה אינטנסיבית. באחרונה נוספו לסדרה קרם לילה וקרם עיניים תואם.

קרם הלילה "אייג' פרפקט אינטנס נוטרישן נייט" וקרם הלילה "אינטנס נוטרישן אייז" מכילים שמנים משובחים וכן מזון מלכות, תוספי סידן, חלבונים, חומצות אמיניות וגם ויטמינים. בקרם העיניים קפאין לניקוז עודפי נוזלים שמערכת הלימפה לא הצליחה להרחיק והם הגורמים לאותן "שקיות" ונפיחויות מתחת לעיניים.

מוטי פישביין

שלוש נסייניות (50 פלוס ו-60 פלוס) שיבחו את קרם הלילה, והדגישו שעל אף המרקם העשיר, "הנעים להפליא", הקרם נספג בתוך זמן קצר. שתיים מהן היו מרוצות גם מקרם העיניים, אך זו שמכנה את עצמה "בעייתית" בכל הקשור ללחלוח האזור הסמוך לעיניים מסרה שהקרם אמנם מתח או מיצק את העור מתחת לעיניה, אך לא העניק לה די לחות והזנה, ובשעות היום "הופיעו כל מיני קמטים וקמטוטים שבדרך כלל אני מצליחה להעלים על ידי לחלוח אופטימאלי, תחושת היובש גברה והרגשתי כיצד העור ממש נמתח בכל פעם שאני מחייכת".

המחיר נוח מאוד: מחירו המלא של קרם הלילה 240 שקל ל-50 מ"ל, ועד סוף החודש יימכר ב-144 שקל, ואילו מחירו המלא של קרם העיניים 230 שקל ל-15 מ"ל, והמחיר המוזל 138 שקל עד סוף החודש.

ניסוי וטעייה

הרגישים בנסייני המדור - ללא הבדל מגדר או גיל - חשים היטב את היובש החורפי בעורם המתייבש, והם מנסים לשכך את הגירוד המציק בתחליבים וקרמים שונים. רבים למדו כבר כי מרכיבים מסוימים או שילובים מסוימים שמועילים לזולתם אינם מרגיעים בהכרח את עורם, ומשתדלים להתחקות אחר הגורם המפריע. ההיצע הנרחב של תכשירים רפואיים וגם קוסמטיים מסייע, אך כתמיד זהו עניין של ניסוי וטעייה.

חברת קלרינס כיוונה לא רק למזג אוויר יבש, אלא גם לנשים שעורן התרופף בשל לידות, דיאטות ותהליכים הורמונאליים שפוקדים נשים בוגרות. קרם הגוף העשיר "אקסטרה פירמינג בודי קרים" אמור לשפר את מיצוק העור במידה ניכרת, כמעט מיידית, ומכיל חמאת שיי, שמני חוחובה ואגוזי לוז וכן סוכרי שיבולת שועל. המרקם עשיר אך לא כבד, נעים למשיחה ולעיסוי אף נספג היטב ומאפשר לגרוב גרבי ניילון בנוחות בלא השתהות.

הנסייניות שעורן יבש ומגורה דיווחו על הקלה ניכרת, נסיינית שעורה רגיש ויבש "סתם", ציינה כי הקרם חסכוני והשפעתו מורגשת גם למחרת המשיחה ו"העור חלק יותר גם במקומות הבעייתיים". יתכן שהמיצוק בוא יבוא - היצרנית מסבירה כי המרכיבים נועדו להמריץ את ייצורם של סיבי הקולגן ולשמר את גמישותם - במשך הזמן; הנסייניות אמרו שאלמלא נרתעו מן המחיר (334 שקל ל-200 מ"ל) היו שמחות להשתמש בקרם גם פעמיים ביום.

בשמים חדשים

באירופה הובחנה אופנה חדשה בתחום הבישום: השבועון הצרפתי "אל" דיווח בתחילת החודש על היצע - וביקוש - גוברים לניחוחות אישיים יותר, המיוצרים על ידי בשמים פרטיים. "אל" קבע כי זו "מהפכה אמיתית", כיוון שבעוד אשר 300 ויותר הבשמים החדשים המופיעים מדי שנה "מושקים חזיתית כדי לכבוש את העולם כולו", הניחוחות הללו אינם מיוצרים על ידי חברות ותאגידים ששמותיהם מוכרים, ולכן הם לא נדרשו לקלוע לטעמו המשוער של השוק ולא הועברו לחבורה של צרכנים ממוצעים כדי לוודא שיישאו חן.

המותגים הקטנים מבקשים לפנות לצרכן אנין טעם שאינו נסחף בהכרח עם האופנה השלטת את העונג שבייחוד, והבשמים האמנים המרכיבים את הבשמים הללו (רבים מהם "פליטי" המותגים הגדולים שפרשו מהם משום שרצו לעשות "משהו בשביל הנשמה" כפי שאומרים במקומותינו ולהשתחרר מהתכתיבים השיווקיים המעיקים) אינם מסתייעים בפרסום וקידום אגרסיביים.

למעשה, מגמה זו החלה כשסרז' לוטנס שהיה אחראי על בושמי שיסיידו החל למכור בשמים משלו בחנותו בפאריס, פרדריק מאל (אחיינו של הוברט דה ז'יוונשי) עשה כן בניו יורק, ועתה נוספו גם בשמים אחרים ששמותיהם מוכרים פחות מחוץ לצרפת, כמו אטיין דה סווארדט, טאמי פרייזר וקיליאן הנסי.

למעשה, בושם אקסקלוסיבי אינו שונה במהותו מאופנאי שאינו משווק פרט-א-פורטה, או יינן שמסתפק ביקב הפרטי שלו. הבשמים הפרטיים האלה יכולים להתפרנס משום שמחירי מוצריהם גבוהים מאוד והם אינם זקוקים לפרסום.

והמותגים הגדולים - גרלן, שאנל, דיור, הרמס - מה הם אומרים? לדברי "אל", הם משיבים מלחמה במיחזור מוצלח של בשמים קלאסיים ו"שמות גדולים" ומתחילים לשווק "באופן סלקטיבי" את הבשמים ה"פרטיים", אלה שנועדו לחוג לקוחות מצומצם בלבד, ואשר עד כה ניתן היה לרכוש בבוטיקים שלהם.

ובינתיים נתחדש בהיצע המקומי:

לנשים: מתוק-מתוק הוא "נואר דיווין" (סטנדל) שבמרכיביו תבלינים רבים ובהם ארז, פאטשולי, מושק וענבר, וכן גרניום, קינמון ופולי טונקה (קפה). הבקבוק שחור, הסגר זהוב וסביב צווארו ציצית שחורה. או-דה-פרפם, 40 מ"ל - 375 שקל, 90 מ"ל - 495 שקל.

בושם חדש הנושא את שמה של בריטני ספירס ונקרא "קוסמיק ראדייאנס" פרחוני-מתוק-מתובלן כקודמיו, ובמרכיביו פרחים לבנים כיסמין וגרדניה לצד אדמונית, הדרים וגם ליצ'י ואגס ועל כולם וניל, מושק ואלגום. הבקבוק משובץ שחור לבן, וסגר שחור מתנוסס מעל לצוואר אדום. או-דה-פרפם, 50 מ"ל - 200 שקל, 100 מ"ל - 250 שקל.

טל טרי

מהדורה חדשה ל"אופוריה" (קלווין קליין) והפעם זו "פורבידן אופוריה". הניחוח דומה ולא-דומה לקודמיו, ובמרכיביו פטל, פסיפלורה ואפרסק, סחלב ויסמין ולא-מעט פאטשולי, מושק וקשמיר. הבקבוק הסגול באריזה המוכרת. או-דה-פרפם, 50 מ"ל - 500 שקל, 100 מ"ל - 610 שקל.

לגברים:

"אטימו" (סלוואטורה פרגאמו) הוא ניחוח ארומאטי-מתובלן ובמרכיביו פלפל שחור, פלפל אדום, אזובית, פאטשולי, מרווה, הל, זעפרן ומושק - תערובת לא שגרתית. או-דה-טואלט, 60 מ"ל - 200 שקל, 100 מ"ל - 300 שקל.

"שאריול" (שאריול) הוא או-דה-פרפם, ריכוז עוצמתי במיוחד, הנשמר בדרך כלל לבושמי נשים. לכל המרכיבים שובל-ריח ייחודי: יסמין, וטיבר, קינמון, פלפל שחור, פאטשולי, עור, עץ טיק. הבקבוק שחור ומהודר ונמכר רק בחנויות פטורות ממכס בנמלי האוויר והים. 100 מ"ל - 68 דולר.

גם הניחוח במהדורה החדשה של "איי-מן ספייסי" (תיירי מוגלר) חריף במיוחד. למעשה, הוסיפה היצרנית צ'ילי אדום למרכיבים הקלאסיים של "איי-מן" - שוקולד ופולי קפה, וניל ופאטשולי. הדומיננטיות של הצ'ילי משנה את הבושם כמעט לבלי הכר, ומי שאוהב ניחוח מריר יתענג עליו. או-דה-טואלט, 100 מ"ל - 405 שקל.

"בוס בוטלד נייט" (הוגו בוס) הופיע באחרונה בגודל מיוחד - 200 מ"ל, והמחיר 400 שקל. מהדורה מוגבלת, להשיג במשביר ובניו פארם.

מבצעי קוסמטיקה

הצעה נאה של לנקום - אריזת שי הכוללת את קרם העיניים "רנרז'י מלטיפל ליפט" (שמחירו 400 שקל) ולצידו מסקרית "היפנוז", עפרון תוחם ובקבוקון של מסיר איפור "בי פאסיל" (30 מ"ל) מיוחד במחיר הקרם. בנקודות המכירה של לנקום עד גמר המלאי.

אריזת השי הכוללת את המסקרית "דול אייז" (לנקום) וכן עפרון שחור לתיחום העיניים ובקבוקון מסיר האיפור "בי פאסיל" (30 מ"ל) עולה 173 שקל, כמחיר המסקרית. בנקודות המכירה של לנקום עד גמר המלאי.

מבצעי בישום

אריזות מתנה מיוחדות לנשים - "פאן די פנדי" (פנדי): או-דה-פרפם 50 מ"ל, תחליב גוף 75 מ"ל וג'ל רחצה - 330 שקל (להשיג בסופרפארם ובמשביר עד סוף ינואר).

"פליי פור הר" (ז'יוונשי): או-דה-פרפם 50 מ"ל, תחליב גוף 75 מ"ל וג'ל רחצה - 300 שקל. להשיג בסופרפארם עד סוף ינואר.

"אנז' או דמון" (ז'יוונשי): או-דה-פרפם 50 מ"ל, תחליב גוף 75 מ"ל וג'ל רחצה - 280 שקל. להשיג בסופרפארם עד סוף ינואר.

"ויווארה" (פוצ'י): או-דה-פרפם 50 מ"ל, תחליב גוף 75 מ"ל וכן שקית נאה עם הדפס פוצ'י בסגול ושחור - 300 שקל. "מיס פוצ'י": או-דה-פרפם 50 מ"ל, תחליב גוף 75 מ"ל וכן שקית עם הדפס פוצ'י בוורוד כסף ושחור - 300 שקל. להשיג בסופרפארם עד סוף ינואר.

בושמי דולצ'ה וגבאנה באריזות מתנה הכוללות בושם ומוצר/ים נלווה/ים במחיר הבושם בלבד:

לנשים - באריזת "לייט בלו" הבושם (או-דה-טואלט 100 מ"ל) וכן קרם גוף וג'ל רחצה (100 מ"ל כל אחד) ב-329 שקל. "דה ואן" ו"רוז דה ואן" באריזה הכוללת את הבושם (או-דה-פרפם 50 מ"ל) וקרם גוף (100 מ"ל) - 400 שקל.

לגברים - "דה ואן", בושם 100 מ"ל, דאודורנט במקלון ותיק רחצה - 400 שקל; באריזת "דולצה וגבאנה" הקלאסי, הבושם - 125 מ"ל - ואפטרשייב באלם, 100 מ"ל - 300 שקל; "לייט בלו" לגבר, הבושם - 125 מ"ל עם אפטרשייב באלם, 75 מ"ל - 300 שקל. להשיג בסופרפארם עד סוף ינואר.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו