בד בבד: ורסאצ'ה ולאנוון פונים לגיל הרך

באותו השבוע נפתחו חנויות של שני המותגים במילאנו ובניו יורק. אצל לאנוון מוצעת למכירה שמלת טאפט ורודה ב-1,570 דולר

הילה אוחיון
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
הילה אוחיון

נראה כי לא רחוק היום שבו תעשיית אופנת העלית לילדים תהיה חשובה יותר מזו למבוגרים. עוד ועוד מעצבים פונים לאמהות שרוצות לרכוש פריטים מסוג זה גם בעבור ילדיהן ולא רק בעבורן.

לפני כשבועיים נפתחה החנות הראשונה של ורסאצ'ה לילדים במילאנו, בצמוד לבוטיק לעיצוב פנים בקומת הקרקע של בניין המותג. בחלון הראווה הוצבה סוכריה צבעונית ענקית מפלסטיק בצבעי החנות (סגלגל-לבן), ועל רצפתה נחקק סמל המדוזה של ורסאצ'ה. קו הילדים של המותג, שהוצג לראשונה ביוני האחרון בפירנצה, כולל בגדים ואביזרים לילדים ולילדות מגיל אפס ועד 12 שנים.

במלון פייר היוקרתי בניו יורק נפתחה באותו שבוע חנות פופ-אפ של לאנוון, ובה הקולקציה הראשונה של המותג לילדים. לרגל פתיחת החנות, שפעלה שבוע אחד בלבד, התקבצו במקום נשות חברה מרחבי ארצות הברית עם ילדיהן, שהגיעו לעיר במיוחד כדי לקנות לצאצאיהן פריטים כמו שמלת טאפט ורודה ב-1,570 דולר, שמלת קיץ אדומה ב-1,105 דולר ועוד. לכל מי שהגיע לאירוע המכירה הוענק סינר מצויר בציורי ילדים שיצר מעצב המותג אלבר אלבז בעבודת יד, סוכריות ליקריץ ועוגיות מקרונים. בשבועות הקרובים תיפתח חנות הפופ-אפ של לאנוון בפאריס ולאחר מכן במילאנו.

עוד פורסם כי מותג האופנה הצרפתי "רוג'ר ויוויאה", הקרוי על שם המעצב שהמציא את עקב הסטילטו ועיצב בעיקר נעליים יוקרתיות לנשים, ישיק את הקולקציה הראשונה לילדות בלבד בחודש מארס הקרוב, שתעוצב בהשראת נעלי הבלרינה הוורודות לנשים מן הקולקציה האחרונה, שהפכו לאחד מסימני ההיכר של המותג. מידות הנעליים בקולקציה ינועות בין 27 ל-34, ובדומה לנעלי בלרינה אפשר יהיה להוסיף או להוריד את רצועות הקרסול הנכרכות מן הנעל. מחירי הנעליים בקולקציה יהיו כ-240 יורו לזוג, וההכנסות מן המכירות יועברו לקרנות צדקה שונות המוקדשות לילדים בבריטניה, איטליה וארצות הברית.

מתוך קולקציית הילדים החדשה של ורסאצ'ה. סוכריה צבעונית ענקית

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ