אנה וינטור ומארק ג'ייקובס מתגייסים לקמפיין אובמה

עורכת ווג האמריקאי גייסה מעצבים שעיצבו פריטי לבוש שיימכרו באינטרנט החל ממחר, והכנסותיהם יועברו לקרן שעוזרת לקמפיין לבחירתו של אובמה

סהר שלו
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
סהר שלו

עורכת מגזין האופנה ווג האמריקאי, אנה וינטור, השיקה את "המסלול לניצחון" ("Runway to Win") - יוזמה חדשה שנועדה לסייע לקמפיין הכהונה השנייה של נשיא ארצות הברית, ברק אובמה. וינטור גייסה 22 מעצבים ומותגים שעיצבו טישירטים, תיקי בד, צמידים וצעיפים שיימכרו באינטרנט החל ממחר והכנסותיהם יועברו לקרן שעוזרת לקמפיין לבחירתו של אובמה.

וינטור, שידועה כתומכת אובמה עוד מימי מסע הבחירות הראשון שלו, כבר יזמה פרויקט דומה ב-2008 שנקרא "המסלול לשינוי" ("Runway to Change"). לפרויקט החדש הצליחה וינטור לגייס מעצבים בולטים ובהם מארק ג'ייקובס, דיאן פון פרסטנברג, אלכסנדר וואנג, ראג אנד בון, נרסיסיו רודריגז ורייצ'ל רוי. בפרויקט משתתף גם ג'ייסון וו, שעיצב את שמלת הערב שלבשה מישל אובמה בטקס ההשבעה של בעלה.

מהמיזם נעדרים שמותיהם של מותגים בולטים אחרים כמו לואי ויטון ודונה קארן, שהשתתפה בפרויקט ב-2008. אלו סירבו להשתתף הפעם ביוזמה של וינטור כיוון שחששו לאבד לקוחות בעלי נטייה רפובליקאית. עם זאת, נראה כי עולם האופנה האמריקאי הוא תומך אובמה נלהב. מחקרים שפורסמו בעת האחרונה מראים כי תרומותיהם של אנשי תעשיית האופנה האמריקאית לאובמה במרוץ הקודם לנשיאות היו כפולות מאלו שניתנו ליריבו הרפובליקאי.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ