בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

המתלבשות המצטיינות של גלובוס הזהב

עם שלל תכשיטי אזמרגד ושמלות אקלקטיות, טקס גלובוס הזהב האחרון הוכיח שאפשר לבלוט על השטיח האדום גם מבלי להידרדר להופעה מגוחכת

תגובות

הידוענים והידועניות שפסעו על השטיח האדום שנפרש מחוץ למלון בברלי-הילטון בבברלי הילס, שבו התקיים ביום ראשון טקס הענקת פרסי גלובוס הזהב ה-69, נראו שונים מעט בהשוואה לשנים הקודמות. עם אחוז זעום של שמלות של בית מרקזה או שמלות ארוכות בצבע ניוד, נדמה היה כי השחקניות העזו השנה לבחור בשמלות שתאמו יותר את טעמן האישי ופחות את הסטנדרט הנחשב למקובל באירועים מסוג זה. אף אחת לא העזה ללבוש אדום על השטיח האדום או להעמיד מגדל על ראשה כתסרוקת, ובאופן כללי המראות היו רגועים ונעימים לעין.

אך בכל זאת, תמיד אפשר לסמוך על מישהי אחת לפחות, או שתיים, שיעצרו לצופים את הנשימה, ולא במובן החיובי של המונח. השנה, הפרס הראשון בקטגוריה המפוקפקת הזו מוענק למישל גלר, שהתהדרה בשמלה שנראתה כאילו נתפרה מ-50 זוגות מכנסי ג'ינס שעברו הלבנה ונתפרו יחדיו. אולם ברוב המקרים, השמלות, האביזרים, האיפור והשיער, הניחו את הדעת:

השמלות:

שרליז תרון, בשמלה בגוון ורוד-פודרה של דיור קוטור, הוכיחה שבית האופנה מסתדר נהדר גם בלי מעצב ראשי. השמלה הא-סימטרית חשפה רגל ארוכה וחטובה, והמחשוף בחזה היה מעודן ואלגנטי למרות עומקו הרב. נפילת הבד בצדה האחד של השמלה וקשירתו מצדה השני שיוו לתרון מראה זוהר, שהלם אותה מאוד.

 

 

 

סלמה הייק לבשה שמלה בגזרת סטרפלס של גוצ'י שעוצבה במיוחד בעבורה בהשראת קולקציית אביב 2012 של המותג. החלק העליון הורכב ממחוך שנתפר כולו מחלקי זכוכית בגוונים של שחור, אדום וזהב. החלק התחתון היה חצאית מבד נוזלי שהגיעה עד לרצפה ששובצה כולה בפאייטים קטנים. שמותניה הצרים של הייק הודגשו בחגורה שחורה.

 

 

 

ליאה מישל עמדה בציפיותיהם של מבקרי האופנה, שרגילים לראות באירועים מסוג זה שמלות של בית מרקזה. היא בחרה בשמלה נועזת במיוחד מקולקציית אביב 2012 של המותג, שחלקה העליון נוצר מאפליקציות עשויות חומר הדומה לנוצות כסופות שהונחו על בד שקוף דקיק, וחלקה התחתון נתפר מבד נוזלי כסוף שהגיע עד לרצפה ולו הוסף שובל בד קטן. למרות שרווליה הארוכים, היתה זו שמלה מלאת תעוזה שמשכה את העין.

 

 

 

אנג'לינה ג'ולי, יקירת המדור, הפליאה לבחור בשמלה של ורסאצ'ה אטלייה בגוון פנינה עם נגיעה של אדום בקו המחשוף ה-אסימטרי. השמלה, שכיסתה קלות את אחת מכתפיה, הלמה מאוד את גזרתה של ג'ולי והבהירה מדוע היא עדיין נחשבת לאחת הנשים הסקסיות ביותר בעולם. עם שיער אסוף לאחור, נעליים לבנות של ורסאצ'ה ותיק קלאץ' אדום של לובוטאן, ג'ולי נזקקה רק לשפתון אדום כדי להיראות עוצרת נשימה.

 

 

 

טילדה סווינטון יש פריטים מסויימים שרק סווינטון יכולה לבוש. השמלה בגוון תכלת מטאלי של היידר אקרמן, שהורכבה מז'קט נוקשה וצינורי שנכרך על מותניה וחצאית ארוכה עם שובל, היתה בהחלט אחת מהם. בשילוב צמידים משובצי אבנים ואיפור במראה טבעי, היא נראתה כאשה הביוניות המושלמת.

 

 

 

האקססוריז:

אמה סטון אמנם בחרה בשמלה יפה מאוד של לאנוון, אך הפריט שבאמת משך את תשומת הלב היה החגורה שלה. השמלה, בגוני אדום ובורדו, היתה רומנטית ורכה מאוד. סטון בחרה להוסיף לה דווקא חגורה שחורה מעור עם אפליקציה מתכתית בצורת נשר הפורס כנפיו בצבע כסף. למרות הניגוד המובהק בין שני הפריטים, השילוב ביניהם הוליד מראה ייחודי ומרהיב.

פרידה פינטו בחרה לשלב ענק יהלומים וזהב של שופארד עם שמלה בכחול-טורקיז של פראדה. הניגוד בין צבע השמלה, גון עורה של פינטו והשרשרת הזהובה והמנצנצת יצר מראה מעניין ומקסים. ללא השרשרת, זה כנראה לא היה עובד.

ניקול קידמן בחרה בתיק קלאץ' מוזהב בצורת קופסה נוקשה ומעוגלת, שהתאים להפליא לצמיד הזהב משובץ היהלומים שענדה ובעיקר לשמלתה, מתוצרת ורסאצ'ה, ששובצה בניטים עגולים ומרובעים מזהב.

עוד בגזרת תיקי הקלאץ' הפתיעה בוסי פיליפס, שלבשה שמלה בצבע פנינה שלכל אורכה נתפרו פרנזים בצבע זהה, ואחזה בידה תיק כסוף מתכתי נוקשה, שהוסיף אלמנט אדג'י להופעה הסולידית.

מדונה, שכנראה מתגעגעת לאייטיז, החליטה לחזור לשרשרת הצלב משובצת היהלומים שלה, בתוספת צמידי יהלומים גדולים זהים על שני פרקי ידיה. היא הגדילה לעשות והוסיפה למראה גם כפפת עור חושפת אצבעות על ידה האחת - ממש כמו בסרטוני הווידיאו הראשונים שלה. בסופו של יום, זה המראה המנצח שלה, למרות שעברו מאז אי-אילו שנים.

הצבעים:

השנה, לשם שינוי, כמעט ולא נראו על השטיח האדום שמלות בצבע ניוד - יתכן שהשחקניות קראו את הביקורות מן השנה שעברה והחליטו להפנים אותן. לעומת זאת, תכשיטים בגוון ירוק-אזמרגד נראו שם למכביר. דברה מסינג בחרה בעגילים בצבע סגול וירוק-אזמרגד, שהורכבו משלושה עיגולים והוסיפו צבע לשמלתה השחורה בעיצוב מוניק לולייה. אמילי דשנל בחרה בעגילי יהלומים בגוני כסף וירוק-אזמרגד, כתוספת צבעונית לשמלתה הארוכה בכחול-רויאל. ג'וליאנה מרגוליס בחרה בעגילים ירוקים גדולים - ניגוד מובהק לצבע הורוד-סגול מטאלי של שמלתה, בעיצוב נאעים קאן. גם ג'וליאן מור בחרה בעגילי אזמרגד ארוכים, שהתאימו להפליא לשיערה האדמוני ולשמלת הקוטור השחורה של שאנל שלבשה. גם ליאה מישל בחרה בטבעת משובצת באזמרגד, ששברה מעט את המראה הכסוף מכף רגל ועד ראש של שמלתה הארוכה מתוצרת מרקזה.

הגברים:

בגזרת הגברים המראות היו כמעט אחידים, אך אין בכך הפתעה; מעטים מאוד מעזים להגיע לאירועים מסוג זה בלבוש שונה מחליפת טוקסידו שחורה בשילוב חולצה לבנה מכופתרת, עם עניבה שחורה רגילה או עניבת פפיון. רוב לאו נראה נאה כתמיד בפנים לא מגולחות ושיער מעט ארוך אך מאורגן להפליא, עמוס בשיזוף מלאכותי וחליפה שחורה. גם בראד פיט מסרב לאחרונה להסתפר או להתגלח, אך למרות שיערו המשומן, שמגיע כבר לכתפיו, ושפמו הבולט, הוא נראה טוב בחליפה שחורה בנאלית ועניבת פפיון שחורה. ג'רארד באטלר בחר בחליפה רצינית עד כדי גיחוך, שכללה וסט שחור מתחת לז'קט, חולצה לבנה מכופתרת והדוקה יתר על המידה ועניבת פפיון מסורתית. לעומתם, לא ניתן היה להוריד את העיניים מג'ון האם, בשיער מסורק אל הצד וגילוח חלק למשעי, או מג'ורג' קלוני כסוף השיער - שניהם בחליפות שחורות וחולצות לבנות, ובכל זאת - הכי יפים שיש.

ההופעות הביזאריות:

את השמלה הכי מוזרה שמיוצ'ה פראדה יכלה לעצב במיוחד לערב זה לבשה זואי דשאנל. קו המחשוף התחיל בשכבה כסופה של פאייטים, שהופיעו גם על החגורה בגוני אזמרגד ושחור, והחלק התחתון נתפר ממשי שחור. שיערה של דשאנל נראה כמו פיאה נוכרית משנות ה-60 שהונחה על ראשה בכיוון הלא נכון, והמחשוף העמוק בגב הביא להרמת גבה נוספת.

 

 

 

היידי קלום, יקירת החלק הספציפי הזה של המדור, לא הפתיעה גם הפעם. היא בחרה בשמלה ארוכה בצבע ניוד, עם מחשוף עמוק יתר על המידה בגב, וסט של אקססוריז על טהרת אבני הטורקיז, שכלל שרשרת ענק, עגילים וטבעות. ואולי בעצם היא כן הפתיעה? בסופו של דבר, ניתן היה לצפות שקלום תכיר את הכלל שלפיו אם עונדים שרשרת ענק יש לוותר על עגילים.

 

 

 

טינה פיי, בשמלה בצבע בורדו-ורוד של אוסקר דה לה רנטה דווקא כן הפתיעה, ולרעה. עבור שמלה בגזרת בת-ים נדרשים גזרה דקיקה, גובה רב וצבע מחמיא. טינה פיי מקסימה, לכל הדעת, אך בשמלה הזאת כל בחירותיה נראו תמוהות. שיערה הפזור, צבע השמלה שלא החמיא לגון עורה ושובל שמלתה שהתחיל מתחת לגובה האגן, גרמו לה להראות נמוכה ומלאה מכפי שהיא באמת. על כל פנים, ניכר כי פיי לא הרגישה בנוח בשמלה, ולא הצליחה לחייך אפילו פעם אחת כשפסעה על השטיח האדום.

לקייט וינסלט יש מזל: היא יפהפייה אמיתית, בלי קשר ללבושה. זה מה שהציל אותה ביום ראשון, כשצעדה על השטיח האדום בשמלה בלתי מחמיאה בעליל בעיצוב ג'ני פקהאם הבריטית. השמלה, שנראתה כמו חולצה שחורה עם שרוולים קטנים ממשי שחוברה אל חצאית משי בגוון פנינה, היתה צמודה מדי באזור האגן. החגורה המוזרה בשילוב אבני סברובסקי, שנועדה כנראה לקשר בין שני חלקי השמלה, רק הזיקה יותר. גם וינסלט לא נראתה מרוצה כלל, ושמרה על ארשת פנים רצינית.

גלובוס הזהב - כל הכתבות



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו