בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

המייק-אפ שיעבור גם את מבחן ה-HD

יצרניות הקוסמטיקה משיקות תכשירי טיפוח שייראו טבעיים גם דרך עדשות המצלמות של הדור החדש

3תגובות

לפני סשן צילומים עם קייטי פרי לגיליון מארס של מגזין "אינטרוויו" הציגה הזמרת בקשה אחת מפתיעה לגוצ'י וסטמן, המנהלת האמנותית ברבלון, שאיפרה את פרי, בת 27, לצילומים. "הדבר הראשון שהיא אמרה לי היה ‘אני אוהבת את המייקאפ שלי'", מספרת וסטמן.

זה לא היה הפלשבק הראשון של וסטמן לשנות המייקאפ הדחוס. "הכול התחיל אצל קים קרדשיאן", היא אומרת. "איפרתי את קים בעבר, ואני יודעת שהבחורה הזאת יפהפייה בלי שום מייקאפ. אבל בסופו של דבר, אני חושבת שהנשים הצעירות האלה רוצות להקרין תדמית מאוד מוקפדת".

סלבריטאיות אינן היחידות שמוכנות למרוח על פניהן שכבה עבה של מייקאפ. בימים אלה, כשכולנו צלמים חובבים ומעלים תצלומים לא מרוטשים לרשתות החברתיות חדשות לבקרים, יש נשים שמעוניינות להקדים תרופה למכה ולהבטיח שעורן ייראה חלק באינטרנט.

לסלי שולהוף, סמנכ"לית בחברת ניהול נכסים, אומרת שכשהיא מתכוננת לאירועי גיוס כספים היא מורחת שכבה של "פריימר" (מייקאפ עתיר ויטמינים מתוצרת בובי בראון) ותכשיר נוסף, "HD הלת'י FX פאונדיישן" מתוצרת סמשבוקס, ואחר כך מדגישה את עצמות הלחיים שלה בברונזר. לעתים קרובות היא נוהגת כך גם בחיי היומיום. "אני אוהבת את הפריימר וקרם הבסיס בגלל הגימור המט שלהם", אומרת שולהוף, בת 32. "הם מפחיתים את הברק בצילומים, מחזיקים מעמד הרבה שעות ומתאימים לנשים שיש להן יום ארוך".

גטי אימג'ס

מאז שנכנסו לשוק מצלמות ה-HD, המתעדות כל נקבובית בעור, חברות הטיפוח מנסות ליצור מייקאפ שמתאים לתאורה חזקה. מצלמות ה-HD חושפות כל פרט, לרבות שכבות המייקאפ והפודרה שהיו הסטנדרט בתקופת הדור הקודם של המצלמות. המצלמות החדשות קולטות כל תכשיר שנטמע בקמטים או בצלקות, ומדגישות כל פגם.

"הבעיה לא היתה הצבע", אומרת דני סאנז, המייסדת והמנהלת האמנותית של קו הטיפוח הפופולרי מייק אפ פור אוור. "הבעיה היתה המרקם. הבסיס צריך להיראות קל יותר, ועם זאת לספק את הכיסוי, ושהמרקם שלו יהיה דק ככל האפשר כדי שלא ייראה בצילום".

סאנז, היושבת בפאריס, היתה אחת הראשונות שהתמודדו עם הסוגיה. היא נעזרה בכימאי ופיתחה את קו ה-HD של המותג, שהחל במייקאפ "אינוויזיבל קאבר פאונדיישן" מ-2008. מאז גדלה הקולקציה והיא כוללת גם פודרה וסומק. "כשיצרתי אותו הועדתי אותו למאפרות מקצועיות, אבל עכשיו לכולם יש מצלמות", אומרת סאנז.

קמפיין הפרסום של "מייק אפ פור אוור" לקו ה-HD של החברה בשנה שעברה קלע למטרה. נראתה בו צעירה בתנוחה אופיינית ברשתות חברתיות: מפנה את העדשה לעצמה. "יש בצוות העובדים שלנו צעירות ואני רואה איך הן משתמשות במצלמות הטלפונים הסלולריים שלהן כל הזמן", אומרת סאנז, ומוסיפה: "לא מדובר רק בצעירות, אלא גם בנשים מבוגרות כמוני שרוצות להיראות טוב בתמונות שמתפרסמות ברשתות החברתיות. העניין הוא האינטרנט, כולם משתתפים בחגיגה כשהם משתפים בסרטים ובתמונות".

מותגי מייקאפ שמתקשרים מאז ומתמיד לצילום מקצועי ערוכים היטב לזווית השיווק החדשה הזאת. מותג הטיפוח סמאשבוקס, שנולד באולפני הצילום סמאשבוקס בדרום קליפורניה לפני 16 שנה, נרכש בידי אסתי לאודר ב-2010.

דייוויס פקטור, מייסד קו הטיפוח סמשבוקס וצלם, אומר שהוא בודק את האיפור בסוגים שונים של חשיפה, ובהם אור שמש, יום סגריר ואור של פלאש. "חלק גדול מהעניין הוא שליטה בברק", אומר פקטור. "הברק הוא חרב פיפיות. לפעמים עדיף שלא להשתמש בליפ גלוס מבריק מדי בצילום עם פלאש, למשל. אבל גם לא כדאי להפריז בשימוש בפודרה. בעבר הייתי צריך לרטש את כל הפודרה מהתמונות".

עשו לנו לייק ותוכלו לקבל את מיטב גלריה ישירות אליכם

מאנגלית: אורלי מזור-יובל



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו