בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

קרם גורמה

תכשירי טיפוח מעולים במחירים אטרקטיביים, קרמים לגיל הביניים וצבעים מטאליים זוהרים, מהשפתיים ועד הציפורניים

תגובות

ה פררי, יצרנית קוסמטיקה עלית, ידועה בתכשיריה המעולים לא פחות מאשר במחיריהם הגבוהים, רובם ארבע ספרתיים. אבל לה פררי מציעה גם מוצרים מצטיינים יקרים פחות, שאינם מתקרבים לסכומים האלו, מהם רבי מכר מובהקים זה שנים רבות. המאפיין של רבים מתכשירי החברה (למעט הסרומים והטיפולים המיוחדים) הוא יכולתם לחבור עם מוצריהן של יצרניות אחרות.

התכשירים שייסקרו להלן הם "נקודתיים": הם עשויים לפתור בעיה מתמשכת בלי להצריך רכש מקיף של תכשירי טיפוח נוספים.

קרם העיניים "סלולר איי קונטור קרים" הוא תכשיר ותיק ומבוקש: חרף מרקמו העשיר הוא נספג היטב והשפעתו מורגשת במשך שעות רבות; מתאים לקמטים וגם לקמטוטים, ודי בכמות זעירה ביותר - 682 שקל ל-15 מ"ל.

תכשיר נוסף לעיניים הוא "סקין קוויאר איי קומפלקס", כעין סרום שיימשח בפני עצמו או כדי לתגבר את קרם העיניים (כשמוסיפים מעליו קרם עיניים רצוי שיהיה משל לה פררי, ליתר ביטחון). זהו נוזל המכיל תמצית קוויאר ונתון בבקבוק טפטפה: נדמה כי הוא שמנוני אבל הוא נספג כהרף עין. היצרנית ממליצה למושחו גם על העפעפיים העליונים מכיוון שהוא מקבע איפור ואינו גורם גירויים - 697 שקל ל-15 מ"ל.

"אנטי אייג'ינג אנטי רינקל איי ליין פילר" - זו משחה הנתונה בשפופרת, למילוי הקמטים מסביב לעיניים. היא אמורה לצמצם את הקמטים הנראים, מרככת ו"ממלאת" את העור - 650 שקל ל-15 מ"ל.

"אדוונסד מארין ביולוג'י טוניק" משמש כסרום (לעור יבש) או כתכשיר לחות (לעור מעורב), גם הוא קל ונספג, מבהיר את העור בעזרת חמצן, אמור להמריץ את התחדשותו, להפחית קמטים ולשפר את מרקמו - 622 שקל ל-150 מ"ל. "סלולר טריטמנט רוז אילוז'ן ליין פילר" - מחליק את העור, מאחיד את גונו, ממזער פגמים, מכיל מרכיבים למיצוק, הזנה והגנה ונמשח מתחת לתכשיר המייקאפ - 808 שקל ל-50 מ"ל.

סדרת "רזיליינס ליפט" (אסתי לאודר) מציעה תכשירים מוצלחים לעור הפנים של "גיל העמידה" - היצרנית נדרשת למונח זה, שנחשב טאבו במשך זמן מה, ואינה מציינת גילים, משום שתהליך ההזדקנות של עור הפנים הוא אינדיבידואלי. בדרך כלל הסימנים הראשונים ניכרים לקראת גיל 40, וכל אשה שרואה את פניה לפחות פעמיים ביום יכולה לראות מתי ההתרופפות מתחילה.

החידוש של "רזיליינס ליפט פירמינג/סקלפטינג" הוא הפעולה המתמשכת למיצוק הפנים וחיטובן לאורך היממה כולה - ולא רק בשעות הלילה. התכשיר ליום, שנועד לפנים וגם לצוואר, מכיל מסנן קרינה בעל מקדם הגנה מספר 15; לדברי היצרנית הוא מתבסס על טכנולוגיה הנעזרת באור כדי להמריץ את ייצור הקולגן והאלסטין - אותם סיבים אלסטיים שהעור "נמתח" מעליהם.

הנסייניות ציינו את המרקם הנעים וכן את הניחוח: הדרים ופרחים כיסמין, פרזיה, ילאנג ילאנג, ענבר ואלגום. המחיר - 500 שקל ל-50 מ"ל; להשיג בגרסה לעור רגיל ומעורב או עור יבש, כתחליב או קרם. התכשיר ללילה מיועד אף הוא לפנים ולצוואר ובין מרכיביו ויטמין C, תרכובת לחות מרגיעה ומרוכזת, וניחוח האמור להרגיע ולכן הורכב מקימל, הל ותפוח. 545 שקל ל-50 מ"ל.

יש גם קרם עיניים, ולגביו הנסייניות חלוקות בדעותיהן: דווקא הבוגרת שבהן, הזקוקה למיצוק וללחלוח מאסיבי, דיווחה שהתכשיר מתח היטב את העור והחליק את הקמטים אך לא סיפק לו די לחות, ואותה "תחושת מתיחה" לא היתה נעימה. 335 שקל ל-15 מ"ל.

חשמל בלוריאל

אוסף "אלקטריק" (לוריאל), שהופיע זה עתה ויימכר במחיר מוזל עד סוף החודש, מציע צבעים מטאליים זוהרים לעפעפיים, לשפתיים ולציפורניים.

כל הצלליות החדשות יוצרו כ"הכלאה" של צבעים: שחור התמזג בזהב (כבר ראינו העונה צללית מוצלחת מאוד של זהב-שחור אצל מאק) ויצר שחור עם נצנוצים בהירים, אלמוג ופוקסיה נעשו לאלמוג בוהק, ואילו סגול שהשתלב בוורוד הפך לסגול בהיר.

צלליות אבקה אלה נוחות למשיחה באצבע ועמידות - 77 שקל הצללית (עד סוף החודש, 35 שקל).

שפתוני "ריש אלקטריק", הכלאה בין שפתוני "ריש" העשירים ובין ההבזקים ה"אלקטריים", מופיעים בחמישה צבעים חדשים: פוקסיה עזה, ורוד נוצץ, כתום בוהק, אלמוג מתכתי וזהב אלקטריק -100 שקל השפתון (וביוני, 50).

הלכות מנצנצות בצבעים מפזזים: ירוק עז, כחול עמוק, ורוד רך, זהוב וזהוב-צהבהב; נסיינית המדור ציינה את המברשת הנוחה, המאפשרת משיחה קלה ומהירה - 25 שקל (וביוני 15 בלבד). *

דומה ולא דומה

לעתים, ייאמר בכנות, לא הניחוח של הבשמים הוא בחזקת קלאסיקה מודרנית - אלו הרי משכפלים את עצמם לדעת - אלא דווקא שמותיהם, עיצוב הבקבוקים או אפילו הקמפיין שמיטיב לקשר רעיון מסוים. יצרניות הבישום לא זורקות את הפורמט אלא ממצות אותו שוב. כך הן פוטרות עצמן מהסיכון הכרוך בצורך לחבב את החידוש על קהל צרכנים, שאולי תופש עצמו כשוחר חידושים אך למעשה חוזר ונוהר אל בשמים "חדשים" שאין בהם חידוש, שהחידוש בהם מזערי או חיצוני בלבד.

אחדות מהיצרניות חוזרות במודע לפורמט הקיים, בכל שנה, מדי עונה. כך גם זוג הבשמים המפורסם "או ד'איסיי" (איסיי מיאקי) לגבר ולאשה במהדורת הקיץ 2012. הבקבוק "שלו" רחב וגבוה ו"שלה" כעין חרוט. באחד העיתונים נכתב כי עם הופעתו של הזוג לפני כ-20 שנה התחדשה מגמת הבשמים הרעננים, אך למעשה הניחוח לגברים היה תמיד קריר, צונן ועז מאוד, ואילו הבושם לאשה הוא מהמתוקים ביותר.

בקבוקי הבשמים מקושטים הפעם בעלים ירוקים. הבושם לנשים עודו פירותי מתוק - פטל, אגסים, שושנת מים, שמץ של תבלון אדמונית וציפורן; או-דה-טואלט, 125 מ"ל, 300 שקל (מחיר השקה). ואילו הניחוח לגבר משלב מרכיבים קלאסיים ברעננות אופיינית: הדרים, הל, וטיבר, מרווה - ריח חזק, עמיד, מזוהה תמיד. 100 מ"ל - 250 שקל (מחיר השקה).

הזוג האיקוני של ז'ן פול גוטייה מופיע בהידור מרשים על קופסאות הפח המפורסמות והבקבוקים המעוצבים בדמות פלג הגוף העליון של דוגמן ודוגמנית. ובניגוד לשמו העכשווי, "ארבן ג'נגל", הזוג עוטה צבעי קיץ זוהרים, מוורוד וסגול ועד תכול וירוק.

"קלאסיק" לאשה שופע מתיקות פרחונית ועם זאת מורגש בו איזשהו תו רענן שמתפוגג כעבור דקות ספורות. במרכיבים ורדים, יסמין, ילאנג-ילאנג, איריס, וגם וניל, מושק וענבר; או-דה-טואלט, 100 מ"ל - 300 שקל (מחיר השקה). ב"לה מאל" מרכיבים קלאסיים לבושמי גברים כאזוביון, מנטה, הל, עלים, וניל, מושק, אלגום. או-דה-טואלט, 125 מ"ל - 250 שקל (מחיר השקה).

קשרל השיקה שתי מהדורות "מוגבלות" בבקבוקים המוכרים של רבי המכר מתוצרתה. "אמור אמור" מתקתק כתמיד ובו תמציות אננס, אשכולית אדומה, ורדים וגם פאטשולי ואלגום. או-דה-טואלט - 346 שקל ל-50 מ"ל. "נואה" - הדרים, תפוח, כוסברה, אדמונית, חמנייה, מושק, קפה. או-דה-טואלט, 346 שקל ל-50 מ"ל.

גם מוצרים נלווים

"אקסטרים פאואר" של אדידס מצטיין בריח גברי: שפע הדרים משולבים בקפה, גרניום, פאטשולי ואלגום; או-דה-טואלט לגברים - 100 שקל ל-100 מ"ל. מוצרי רחצה משלימים בריח התואם: ג'ל רחצה - 30 שקל ל-250 מ"ל; דיאודורנט בתרסיס נטול אלומיניום - 30 שקל ל-150 מ"ל; דיאודורנט במקלון ללא אלומיניום - 31 שקל. למי שהתגעגע ל"אולד ספייס" (מיוצר ע"י פרוקטר אנד גמבל) ולמי שהתגעגע אך התקשה להגדיר את מושא געגועיו: "אולד ספייס" נמכר בארץ בשנות ה-60 ורבים זוכרים את ריחו, קצת מתובלן, קצת רענן ולא מנדנד. 60 שקל ל-100 מ"ל. בהיצע כעת תרסיס גוף - 25 שקל ל-125 מ"ל ו-28 שקל ל-150 מ"ל; דיאודורנט במקלון - 25 שקל ל-60 מ"ל; ג'ל רחצה מקציף - 10 שקל ל-250 מ"ל.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו