שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל

פוסט מותגי

שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה

כשאוהד סרויה, בעלים משותף בבוטיק "דה בראנץ'" יחד עם אמילי שיינר, מתבקש לנסות ולהתחקות אחר מקור המשיכה שלו לאופנה, הוא מספר על רגע פוקח עיניים. הוא היה אז בכיתה ז', ואחיו הגדול יצא בהכרזה. ספק כעצה ספק כהוראה, הוא אמר לו כי אינו אמור לשלוף פריטים מארון הבגדים וללובשם באקראי, אלא לחשוב ממש על מה שהוא לובש. הזרע נטמן והפך לתשוקה מלבלבת, וסרויה החל לייחס תשומת לב עודפת לבגדיו.

כשהיה בן 17 החל לעבוד כמוכר בחנות מותג הבגדים "דיזל" בקניון עזריאלי בתל אביב. דעתנותו ועינו הביקורתית, וכך גם עצות הסטיילינג שסיפק ללקוחות והבנתו את צורכיהם, הניעו את בעלי החנות לקדמו למשרת קניין ולהפקיד בידיו את ההחלטה אילו מדגמי הרשת יימכרו בחנות.

"למדתי שצריך להיות קשוב ללקוחות ולא לנסות לחנך אותם", אומר סרויה, בן 27. "העניין המרכזי הוא למכור ולהחדיר טרנדים ובאותו זמן לא לתת ללקוח תחושה שעבדו עליו. הלקוח צריך לצאת מהחנות בתחושה שבידיו 'הדבר הבא'. מעבר לכך, נקשרתי מאוד לדיזל. מבחינתי, זו היתה אופנת הרחוב הראשונה עם שימוש בשילובים וטכניקות מדהימות. לפני שהתחלתי לעבוד שם התעניינתי באופנה אבל הסגנון שלי לא היה מגובש, הייתי לא ברור, ורק אז התחלתי להיכנס לעומק העניין".

צילומים: טלי שני

בגיל 18 כבר עזב סרויה את בית הוריו שברעות-מכבים ועבר לתל אביב. "רעות מכבים זה מקום קטן ולא היה לי על מה לרוץ שם. כשנה לאחר מכן, בזמן השירות הצבאי, התחלתי לעבוד כמנהל בבר אוויטה, נשאבתי לסצינה של המסיבות, וכל יציאה נסבה סביב השאלה מה ללבוש. אנשים היו מסתכלים וזוכרים מה לבשת ומתי. כולם לבשו מותגים ואני הלכתי עם הזרם, רציתי ללבוש מה שהסטייליסטים לבשו, מה שהיה לאחרים. היום אני מוגדר על ידי הטעם שלי ויותר מהמותג עצמו מעניין אותי שהבגד יהיה מיוחד, אבל בהתחלה הייתי פשוט מבזבז המון כסף על מותגים. עם זאת, גם היום, כשמדובר בג'ינס 'הנכון' או בנעליים 'הנכונות', אני אשקיע".

מבט בארון הבגדים של סרויה מלמד כי הוא לבטח דוגל בכך שסוס מנצח לא מחליפים. יש בו, בין השאר, כ-50 זוגות של מכנסי ד"ר דנים וחולצות פולו של ראלף לורן בשלל צבעים וגוונים. "כשאני מוצא דגם שאני אוהב אני קונה אותו בכמה צבעים", הוא אומר.

מימין, נגד סיבוב השעון: תיק של לואי ויטון • תיק של המותג הבריטי פרד פרי • נעלי עור של המותג האמריקאי Sperry Top Sider שקנה בניו יורק • שתי חגורות בד של ד"ר דנים • חגורת עור קלועה שקנה בתאילנד צילום: טלי שני

על הסגנון שלו אומר סרויה כי הוא "מאוד קלאסי ולא עונתי. אני מאמין שפריט קלאסי יחזיק מעמד כמה שנים. אני אוהב וינטג', סילואטים לא צמודים ודיטיילס בבגדים. חשובים לי הבד והתפירה ושהבגד יהיה איכותי. אני מחפש תמיד את הדבר הבא, גם בשבילי וגם בשביל לקוחות הבוטיק.

"כך קרה שלפני שנה עיצבתי ביחד עם גילי אזולאי (מעצבת המותג ג'ולייט, ע"ו) קולקציית קפסולה לבוטיק שזכתה להצלחה מסחררת. זה אמנם היה כיף גדול, אבל כיום אין לי ממש זמן לזה. התכנון שלי לשלב הבא הוא בכלל לפתוח שואו רום בחו"ל, אז כרגע אני מנסה לא להתפזר ולהקשיב לאמא שלי שאמרה שאני צריך להתמקד", הוא אומר בחיוך.

חולצת כפתורים בעלת מקטעים בדוגמת פייזלי של ד"ר דנים • מכנסיים קצרים של המותג השוודי Vailent • כפכפי אצבע של המותג הדני Phigo • משקפי שמש של G&D צילום: טלי שני

סרויה לובש: חולצת כפתורים משובצת • מכנסי צ'ינו וחגורת עור של המותג השוודי ד"ר דנים • נעלי מוקסין של המותג הספרדי בלנסיאגה • שרשרת זהב של ה. שטרן שקיבל במתנה מחברה • צמיד בעיצוב הישראלית אושקו

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ