תאגיד האופנה העילית PPR שינה את שמו וייקרא Kering - אופנה - הארץ

תאגיד האופנה העילית PPR שינה את שמו וייקרא Kering

התאגיד מנסה להיפטר מהתדמית שדבקה בו, לפיה הוא מתמקד בחברות ענק בתחום הקמעונאות, ולהרחיב את תחומיו כחברה המתמחה גם באופנה ובאקססוריז בתחום היוקרה והספורט/לייפסטייל

שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
הילה אוחיון

תאגיד בתי האופנה היוקרתי PPR, בבעלותו של פרנסואה פינו, החליט לשנות את שמו ומעתה ייקרא Kering. אין זה מהלך פשוט מצד תאגיד ענק שכזה, אך המטרה בשינוי השם חשובה וגדולה מהשינוי. התאגיד מתכוון להיפטר מהתדמית שדבקה בו עם השנים, לפיה הוא מתמקד בחברות ענק בתחום הקמעונאות, ולהרחיב את תחומיו כחברה המתמחה באופנה ובאקססוריז בתחום היוקרה והספורט/לייפסטייל. עד סוף השנה, מתכוון התאגיד להישאר בבעלותו הבלעדית של פינו, אשר שמו מציין את האות P הראשונה בראשי התיבות, כשהאות השנייה ציינה את השם Printemps, שכבר אינו חלק מהתאגיד מאז נמכר חלקו ב–2006, והאות R את שמו של La Redoute אשר לא יהיה חלק מהתאגיד עד סוף 2013.

התאגיד מקווה כי השינוי בשם יעלה את ערך המניות שלו, שכן זה נמוך יחסית למתחרים, וזאת משום הדבקות של התאגיד בתחום הקמעונאות עד כה. אמנם השם החדש ייכנס לתוקפו הרשמי רק ב–18 ביוני, אך כלי התקשורת הבינלאומיים כבר ממהרים לאמץ את השם החדש, בעיקר כדי להימנע מבלבול. הלוגו המלווה את השם החדש, “קרינג”, נקרא “מעצימים את הדמיון”, ככל הנראה כחלק מתהליך המיתוג מחדש של התאגיד. השם החדש והמהלך פורסמו עם רכישת התאגיד את המותג של כריסטופר קיין, המעצב האנגלי הצעיר והמצליח. ועדיין, יש לזכור, בבעלות התאגיד כמה ממותגי היוקרה העונים על התדמית ממנה הוא מנסה להתנער - כמו סטלה מקרתני, סן־לורן (שעדיין סובל מההחלטה לשנות את השם מאיב סן לורן לסן לורן), גוצ’י, אלכסנדר מקווין ובלנסיאגה.

פרנסואה פינוצילום: BLOOMBERG NEWS

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג כמחבר התגובה
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שהינני מסכים/ה עם תנאי השימוש של אתר הארץ