טיירי מוגלר חוזר לתפקיד יועץ הקריאייטיב הראשי בבית האופנה שלו

בתוך כך מתקיימת הערב בתל אביב תצוגת אופנה ראשונה של בית מוגלר, בארגונה של ניקול ראידמן ובשיתוף פעולה עם אנשי קריאייטיב של הבית

הילה אוחיון
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
הילה אוחיון

נמשכות התזוזות בבית האופנה טיירי מוגלר. רק בתחילת החודש נודע כי ניקולה פורמיקטי, ששימש כמעצב הראשי, עוזב, ויומיים לאחר מכן פורסם כי הוא עבר לבית דיזל האיטלקי. בבוקר שישי האחרון פורסם כי מוגלר ישוב לתפקידו וישמש כיועץ הקריאייטיב הראשי של בית האופנה הנושא את שמו. מוגלר עמד בראש קו הבשמים הנושא את שמו מאז 1992, ומאז 2003 - עם הפסקת הפעילות של קו ההוט קוטור בבית מוגלר - חדל לעסוק בעיצוב אופנה.

מנכ”ל המותג, ג’ואל פליקס, שהוא גם נשיא קבוצת הבשמים של קלרינס, מסר לעיתונאים כי מכירות הבשמים של מוגלר גדלו ב-50% בשנים האחרונות, וכי מותג האופנה של הבית גדל מאוד בזכות השינויים שנעשו בחברה. כעת, הוא אמר, הגיע הזמן לאחד את ההתפתחויות החיוביות תחת מנהל קריאטיבי אחד, ולהציב את בית מוגלר כמותג יוקרה בתחום האופנה, הבישום והאביזרים.

תפקידו החדש של מוגלר אינו מבטיח כי אכן יעצב בעצמו. אך באחרונה נודע כי המעצבים הראשיים של קו האופנה של הבית, סבסטיאן פיינה ורומיין קרמר, כבר אינם מועסקים בחברה. נראה אפוא כי בית מוגלר ימשיך ויספק חדשות בזמן הקרוב.

בושם "אנג'ל" של המותג טיירי מוגלרצילום: סיימון פרי

אגב כך, תעלה הערב לראשונה בישראל תצוגת אופנה של בית מוגלר, בשיתוף פעולה עם אנשי קריאייטיב של הבית. מארגנת האירוע היא ניקול ראידמן, כוכבת הסדרה “מעושרות” ובעלת בוטיק בכיכר המדינה בתל אביב, ויופיעו בו 50 דוגמניות ישראליות (ודוגמן אחד), שיציגו 50 מדגמי המותג. עוד ישתתפו באירוע דוגמניות העבר סטלה עמר ומיכאלה ברקו. מוגלר עצמו לא יהיה נוכח בו.

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ