בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

שרה ג'סיקה פרקר מקימה מותג נעליים

כוכבת "סקס והעיר הגדולה" הנודעת באהבתה לנעלי מנולו בלניק משתפת פעולה עם מנכ"ל המותג הוותיק

4תגובות

השחקנית שרה ג’סיקה פרקר הביאה לידיעת הציבור הרחב את נעליו היוקרתיות של מנולו בלאניק, כשהתהלכה בהן בצילומי הסדרה “סקס והעיר הגדולה” בשנות ה-90. העיסוק של פרקר בנעלייים, על המסך ומחוצה לו, היה למאפיין מרכזי של דמותה, ולכן פרסום הידיעה כי פרקר מקימה מותג נעליים משלה איננו מפתיע.

 

 קו הנעליים החדש של פרקר ייקרא SJP - כראשי התיבות של שמה. היא בחרה לשתף פעולה עם ג’ורג’ מלקימוס, מנכ”ל מותג הנעליים מנולו בלאניק.

AP

 

 ל"ווג" האמריקאי הסבירה כי בזכות התפקיד שלה בסדרה היא נעלה נעלי יוקרה רבות, ותוך כדי כך למדה על הנושא רבות, בין שהתכוונה לכך ובין אם לא. בשל אהבתה העזה לנעליים, החליטה לממש את הידע שצברה במותג נעליים משלה. לדבריה, נשים רבות ציפו ממנה לכך.

 

המותג שלה שואב השראה, לדבריה, מנעליים קלאסיות ונשיות של מותגים ותיקים כמו שארל ג’ורדן ומאוד פריזון. המגע האישי שלה מתבטא בין השאר בצבעים לא שגרתיים. הנעליים בקולקציה יעלו בין 200 ל-300 דולר. פרקר גם עיצבה קו של תיקים שיעלו 700 דולר וכן כמה מעילי טרנץ’, האהובים עליה במיוחד. המותג החדש של פרקר ייצר באירופה ובארה”ב בלבד ויימכר באופן בלעדי, לפחות בתחילה, בחנות הכל-בו האמריקאית היוקרתית נורדסטורם מתחילת 2014.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו