קסטרו משיקה קו אופנה לילדים

הקו החדש, שמיועד לטווח הגילים שבין תינוקות בני יומם לילדים במידה 14, ייחנך באוגוסט ויימכר בכל חנויות הרשת, אך גם בחנויות ייעודיות שייפתחו בקרוב

הילה אוחיון
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
הילה אוחיון

הבוקר הודיע גבי רוטר, מנכ”ל קסטרו, במסיבת עיתונאים כי החברה תשיק בקרוב קו אופנה לילדים. הקו יגיע לחנויות המותג כבר באוגוסט השנה, לקראת פתיחתה של שנת הלימודים וראש השנה, ויכלול קו ביגוד ואביזרים לתינוקות ולילדים עד מידה 14. נוסף על בגדי יומיום, יש בקו החדש בגדים המיועדים לאירועים מיוחדים וחגיגיים, וכן אפשרויות שונות למתנות. לדברי רוטר, הדגש בו הושם על אופנתיות לצד פונקציונליות, איכות גבוהה ומחירים השווים לכל נפש.

לקמפיין הקו החדש, שטרם נחשף, צולמו ילדיהם של עובדי החברה, בידיהם שלטים ברוח המחאה החברתית ועליהם ססמאות כמו “גם לנו מגיע קסטרו” או “העם דורש צדק אופנתי”. הלוגו האדום, מסימני הזיהוי המובהקים של קסטרו, מתנוסס בקמפיין במרכזם של איורים בשחור ולבן שבהם מופיעים מטוסים, ציפורים ועוד.

את הקו לילדים ניתן יהיה לרכוש בחנות המקוונת של קסטרו, ובכל חנויות הרשת. כן ייפתחו 24 חנויות ייעודיות כבר במשך חודש ההשקה. עלות ההשקעה בהשקת הקו לילדים, הוסיף רוטר, היא 18 מיליון שקל וחשיבותו שקולה בעיני החברה לזו של קו הנשים והגברים.

מתוך סמלי הקמפיין של הקו החדשצילום: קסטרו

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ