ריק אוונס פתח חנות פופ־אפ בניו יורק

המעצב האליטיסטי הסביר את המהלך המפתיע בתחושת הביטחון שרכש, המאפשרת לו להתנסות בדברים חדשים

הילה אוחיון
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
הילה אוחיון

אם יש משהו שקשה להגיד על המעצב ריק אוונס, זה שהוא יורד אל העם. לכן הידיעה כי פתח לאחרונה חנות פופ־אפ בסוהו שבניו יורק היתה מפתיעה. ייחודו של אוונס בפריטי הבייסיק האיכותיים שלו שבהם הוא משנה דפוסים מקובלים - דוגמת ז’קטים אסימטריים, מכנסי שורטס קצרים ופרומים, חולצות טי מדויקות לעילא בגזרות לא שגרתיות, ועוד. אוונס מעולם לא שאף להרחיב את קהל לקוחותיו גם לעוברים ושבים ברחובות ניו יורק ולמכור להם את עיצוביו.

אמנם, בחנות החדשה מוכר המעצב את קו הדפיוז’ן, קרי הקו הזול יותר שלו. קו זה הוקם בעקבות הדרישה לעיצוביו בקרב בתי הכלבו, שביקשו למכור אותם אך נמנעו מכך בשל מחיריהם הגבוהים, ולא בשל החלטה של אוונס להתרחב. אלא שזול הוא בהכרח עניין של השקפה, ובקו הדיפיוז’ן של אוונס מכנסי ג’ינס עולים 420 דולר וז’קט עור 1,200 דולר.

ריק אוונסצילום: אי-פי

אבל אם עצם פתיחת החנות מפתיעה, דבר אחד אינו מפתיע: שם הקו והחנות החדשה -  DRKSHDW - Dark Shadow ללא אותיות התנועה. “אני מצדד בהפחתת פרטים, הורדת כמויות ומינימליזם בכל”, הסביר אוונס ל”ניו יורק טיימס”. שמו שלו אינו מופיע על חלון הראווה, ואף אינו מצוין על חלק גדול מתוויות הבגדים.

החנות שבמנהטן תישאר פתוחה עד סוף אוקטובר, וחנות פופ־אפ זהה תיפתח גם בלונדון ב-4 בספטמבר. “אני מרגיש שאני יכול ליהנות קצת עכשיו, אולי משום שיש לי יותר ביטחון עצמי ונוח לי יותר עם מה שאני עושה. זה בהחלט מאפשר לי להתנסות בדברים חדשים, כמו חנויות פופ־אפ ברחובות הומי אדם בערים גדולות”, אמר המעצב.

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ