חנות פופ־אפ למארק ג'ייקובס בקניון רמת אביב

החנות, של המותג היקר פחות "מארק ביי מארק ג׳ייקובס", מציגה מלבד בגדים גם אביזרים, כלי כתיבה ונציגה מקו היופי החדש של המעצב. תפעל עד 10 בינואר

הילה אוחיון
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
הילה אוחיון

המושג ״פופ־אפ סטור״ אמנם קיבל בארץ משמעות משלו: מקום זמני שנמכרים בו פריטים של כמה מעצבים יחד. אך בעולם יש לו משמעות שונה - חנות זמנית של מותג אחד, בדרך כלל שלא במיקום צפוי. כזאת היא חנות הפופ־אפ של המותג מארק ביי מארק ג׳ייקובס, הקו המשני והיקר פחות של מארק ג׳ייקובס, שפתחה אתמול בערב רשת פקטורי 54 בקניון רמת אביב. החנות, המשתרעת על כ-110 מ״ר בקומה הראשונה של הקניון, נפתחה במקום שבו פעלה עד לא כבר חנות המותג ״פרנץ׳ קונקשן״, שלא זכה להצלחה מספקת גם בניסיונו השני לחדור לארץ - וסיימון אלמלם, קניין וסטייליסט הרשת, אומר כי זה פופ־אפ ראשון אך לא אחרון: בכוונתה של פקטורי 54 להפוך זאת לנוהג ולארח כך בכל פעם מותג אחר מאלה הנמכרים בה.

לדבריו, המותג האמריקאי מציב דרישות מדויקות במיוחד בכל הנוגע לחנויותיו, ואלו הנוגעות לחנויות הפופ־אפ שלו אינן נופלות מהדרישות המוצבות בפתיחת חנות דגל. לפתיחת החנות בקניון רמת אביב קדם איפוא ייצור מיוחד של רהיטים ושטיחים בארץ, הוא מספר, על פי תכתיבי צבעוניות, מיקום הלוגואים והפוסטרים, ועוד. תכתיב אחר נגע לחולצות טי, שבעולם אינן מוצעות למכירה רגילה אלא מיועדות לתרומה בלבד. גם בארץ מוצגות החולצות האלה בשורות המסודרות למשעי על שולחן לבן, אך אלמלם ממהר להסביר שכאן ויתרו על הקנייה לשם תרומה אך התכתיב הורה לשמר את התצוגה.

פריטים הנמכרים בפופ-אפצילום: שרבן לופו

למכירה מוצעת בחנות קולקציית אביזרים עשירה במיוחד וכן הקולקציה שהוצגה בשבוע האופנה בניו יורק באחרונה, לרבות מעילי צמר ושירלינג, עור ובלייזרים, חצאיות, שמלות, חולצות, נעליים ותיקים חורפיים. בצד השני של החלל מוצגת הקולקציה לגברים, המספקת מראה לבוש־היטב ליומיום, החורג במקצת ממראה הקז׳ואל. גם בה מוצעים מעילי צמר ופארקה, מכנסי טריינינג, סווטשירטים, חולצות משי וחולצות פלאנל משובצות ומכופתרות, ותיקי עור בגוונים חומים וכחולים.

אלמלם בחר לחנות מראות שלמים, ועל כל סטנד נמצאים פריטים המתאימים זה לזה וניתן לשלבם בקלות. הקיר הפנימי של החנות מוקדש כולו לתיקים בשלל צבעים, ואילו התצוגה הקדמית, והבולטת ביותר, מלאה בתיקים ובנעליים שחורות, כולם מהקולקציה האחרונה של המותג, שהיתה שחורה וקודרת יחסית לקודמותיה, ואלגנטית מאוד, כמעט מינימליסטית במושגי המותג.

פריטים הנמכרים בפופ-אפצילום: אלן מאייר

לצד אלה מוצגים גם פריטים מיוחדים, הנמכרים רק בחנויות הפופ־אפ של ג׳ייקובס בעולם, ובהם ספרים, מחברות וכלי כתיבה ממותגים מרשת חנויות הספרים שלו, BookMarc, וכן סנונית ראשונה מקו היופי שהשיק לאחרונה - מגוון בקבוקי לאקים לציפורניים.

למבקשים אביזרים קטנים, ובהכרח יקרים פחות משאר הפריטים בחנות, מציע הפופ־אפ שורה ארוכה של כיסויים לאייפדים, לאייפונים וללפטופים, שרשראות, עגילים, צמידים, פאוצ׳ים קטנים ועוד.

הפופ־אפ יפעל עד 10 בינואר.

מחירים: מ-18 שקל לעט ממותג ועד 14,000 שקל למעיל שירלינג לנשים

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ