הדוגמנית בר רפאלי נכנסה כשותפה לקרולינה למקה ברלין

מותג המשקפיים הישראלי - שבעליו הוא גם בעליהן של רשת האופנה הודיס ושל רשת האקססוריז טופ טן - מסר כי רפאלי רכשה בו 5%

הילה אוחיון
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הילה אוחיון

מותג המשקפיים הישראלי "קרולינה למקה ברלין" הודיע הבוקר כי הדוגמנית בר רפאלי רכשה 5% מהחברה ונכנסה אליה לפיכך כשותפה. רפאלי משמשת כפרזנטורית של המותג זו העונה השנייה, והציגה את קולקציית המשקפיים שלה בקיץ שעבר ובחורף הנוכחי.

למותג 42 סניפים ברחבי הארץ, ובעליו, יוסי גביזון, הוא גם בעליהן של רשת האופנה הודיס ושל רשת האקססוריז טופ טן. יובל שני, מנכ״ל ושותף בחברה, מוסר כי המותג עתיד להתרחב ב-20 סניפים בשנה הקרובה, וגם הם יוקמו כדוכנים במרכזי קניות ובקניונים.

בכל עונה משיק המותג כ-300 דגמים חדשים. אלה אמנם מעוצבים על ידי המעצבת הגרמנייה קרולינה למקה, אשר אינה מתגוררת בארץ, אך ניתן להשיגם רק בישראל - וללא ספק, עיצוביהם הטרנדיים והקלאסיים, בשילוב עם מחירים נוחים יחסית (300-150 שקל למשקפי שמש, 300 שקל למשקפי ראייה), הם שתורמים להצלחה המהירה של המותג בארץ.

צעדיה המקצועיים של רפאלי לאחרונה מסמנים מגמת שינוי: לאחרונה פורסם כי פרשה מתפקיד הפרזנטורית ברשת פוקס לאחר עונות רצופות רבות, ועל פי השמועות בענף היא פונה כעת לתפקיד זהה בהודיס של גביזון. בקרולינה למקה סירבו למסור כמה שילמה תמורת חלקה בחברה.

תגיות:

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ