בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מארק ג'ייקובס משנה את שם מותג-המשנה שלו

בשבוע האופנה בניו יורק גם תוצג לראשונה קולקציה שעיצבו שותפותיו של ג'ייקובס, לואלה בארטלי וקייטי הילייר

תגובות

ימים ספורים לפני תצוגת האופנה של מארק ג׳ייקובס למותג הנושא את שמו, שתיערך במסגרת שבוע האופנה בניו יורק, החליט המעצב לשנות את שם מותג הדיפיוז׳ן שלו, מארק ביי מארק ג׳ייקובס.

בסוף השבוע הודיע, כי כבר בתצוגה הקרובה יחשוף את שם הקו החדש. הוא ציין כי תמיד שנא את השם מארק ביי מארק ג׳ייקובס. ל"ווג" הבריטי סירב לגלות מהו השם החדש, לדבריו כי הוא חושש מעין הרע.

Reuters

במאי האחרון החליט ג׳ייקובס לראשונה לצרף אליו שתי בעלות תפקידי מפתח: את לואלה בארטלי, שבעבר הקימה את המותג הנושא את שמה וסגרה אותו לפני כשנתיים, לתפקיד מנהלת העיצוב של הקו, ואת קייטי הילייר, מעצבת התכשיטים הבריטית, לתפקיד המנהלת הקריאייטיבית. זו הפעם הראשונה שג׳ייקובס מאפשר למישהו מלבדו לעצב בעבורו, אך בכל זאת הוא נשאר בתפקיד המעצב הראשי ובשליטה מוחלטת.

השם החדש של המותג יוצג ביום שלישי, יומו האחרון של שבוע האופנה הניו-יורקי, וכן תוצג הקולקציה הראשונה בעיצוב בארטלי והילייר, שעיצבו, לדבריהן, פריטים שהן בעצמן רוצות ללבוש.

השערה רווחת בעולם האופנה היא שהסיבה האמיתית לשינוי השם הוא הדמיון לקו המתחרה של המעצב מייקל קורס, הנקרא מייקל ביי מייקל קורס. התחרות בין השניים הולכת וגוברת. בשבוע שעבר הוכרז כי שווי המותג של מייק קורס נסק למיליארדים. ב-2011 הוא שבר שיא כשהונפק בבורסה בשווי הגבוה ביותר בהיסטוריה של האופנה. על כך אמר ברנרד ארנו, בעלי מארק ג׳ייקובס ולואי ויטון, כי הוא מקווה שהנפקתו הקרובה של ג׳ייקובס תעלה בשוויה על זו של קורס.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו