בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

צפו

עשרת סרטי האופנה הטובים ביותר של העונה

מסקנת האתר"Business Of Fashion", שדירג את הסרטונים, היא כי מוטיבים הומוריסטיים מביאים תמיד לתוצאה הטובה ביותר

תגובות

האתר "Business Of Fashion" ציין לאחרונה את עשרת סרטי האופנה הטובים ביותר מהעונה האחרונה. אין בכוונה בהכרח לסרטים שהגיעו לאקרנים או לטלוויזיה, אלא דווקא לסרטים שהופקו בעבור האינטרנט, למטרות מסחריות מאת מותגים שונים או מאת מגזיני האופנה המובילים. מסקנת האתר מהדירוג היא כי מוטיבים הומוריסטיים מביאים תמיד לתוצאה הטובה ביותר.

כך, במקום הראשון, זכה סרטון המציג את גיליון פברואר של מגזין "ווג", ובו נראה האמיש בואלס, עורך הנושאים הבינלאומיים ב"ווג" האמריקאי, כשהוא מדריך את השחקנית והבימאית לנה דנהאם כיצד לעמוד בפוזות שונות מול מצלמה, לפני צילומיה לשער המגזין.

במקום השני מופיע הסרטון הוויראלי, שזכה ל-25 מיליון צפיות תוך יומיים, ובו מצולמים 20 אנשים הזרים זה לזה, אשר נתבקשו להתנשק לראשונה אחד עם השני אל מול המצלמה בבימויה של טטיה פליאבה. כל זאת, במסגרת סרטון פרסומת שצולם בלוס אנג׳לס, בעבור מותג האופנה Wren.

במקום השלישי נמצא הסרטון שצולם בעבור המותג האיטלקי טרוסרדי, והוא בעצם אנימציה מרהיבה של מילאנו, אשר אווז מתרוצץ ברחובותיה ובפיאצות שלה, עד שעליו לחזור לעבודתו כשומר בכניסה של החנות של טרוסרדי בבוקר למחרת.

במקום הרביעי סרטון הקמפיין שצילמו בפראדה, להצגת קולקציית אביב/קיץ 2014 לנשים. בסרטון מצולמות הדוגמניות כאילו היו קהל שצופה במשחק ספורט, והן לבושות בדיוק כפי שצולמו בקמפיין למגזינים של פראדה. בעצם, הסרטון הזה הראה בלייב את שמצולם בקמפיין הסטילס של המותג, ונתן לו כך ממד חדש נוסף.

במקום החמישי נמצא סרטון שהופק על ידי מגזין "i-D Magazine" ובו מיטב הדוגמניות הבינלאומיות כיום, כמו נטליה ודינובה, מירנדה קר, קארה דלווין, ג׳ואן סמולס ואחרות, מדגימות את הקריצה המפורסמת של המגזין תוך כדי 26 מילים הקשורות באופנה לפי סדר האלפבית הלועזי.

במקום השישי נמצא סרטון שיתוף הפעולה בין סוורובסקי למותג הלונדוני סיסטר ביי סיבלינג. הסרטון מציג את מראות הקולקציה של המותג בסגנון מסיבת וינטג׳ משנות החמישים.

במקום השביעי נמצא סרטון קמפיין המסעות של לואי ויטון. אין זה הסרטון הראשון בסדרה זו, אך נראה כי מדי עונה הסרטונים של לואי ויטון נעשים מושקעים יותר ויותר. הסרטון צולם על ידי פיטר לנדברג, ועל הסטיילינג הופקדה קרין רויטפלד.

במקום השמיני נמצא הסרטון שהופק על ידי האתר Nowness, המציג אופנה באופן אמנותי וייחודי וידוע בסרטוניו הנהדרים. הפעם מדובר בסרטון אינטראקטיבי, שניתן לקנות אונליין ישירות דרכו. כך, מאמץ המגזין בגרסתו המקוונת את העולם העכשווי ביותר בכל הקשור במונטיזציה של תוכן באינטרנט ובעיקר בעולם האופנה. הרקדנים המופיעים בו לבושים בפריטים של מותגים כמו מרג׳יאלה, לואי ויטון ואחרים, וניתן להקליק על מה שהם לובשים ולקנות דרך הפנייה מיוחדת אונליין.

במקום התשיעי סרטון הקמפיין האחרון שצולם עבור המותג סן לורן, בשיתוף הזמר קרטיס הרדינג וצולם על ידי הדי סלימ, המעצב הראשי של המותג, שהוא גם צלם אופנה נודע, וכולו בשחור-לבן דרמתי במיוחד.

במקום העשירי נמצא סרטון שצולם על ידי בלוגרית האופנה והדיג׳יי הלונדוני הנודעת ״ביפ לינג״. הווידיאו מתאר את סדר יומה כבלוגרית וכדי-ג׳יי, ומשעשע מאוד לצפייה.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו