פארודיות על שער ה"ווג" עם קים קרדשיאן וקניה וסט

עולם האופנה עוד לא התאושש מההלם על כך שהעורכת אנה וינטור הציגה את כוכבת הריאליטי קרדשיאן על שער המגזין

הילה אוחיון
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
הילה אוחיון

בצהרי יום שישי האחרון אתרי האינטרנט והרשתות החברתיות געשו ורעשו עקב פרסום השער החדש של "ווג" האמריקאי, שעליו צילום של קניה וסט וקים קרדשיאן. בתמונה נראים בני הזוג כשווסט מחבק את קרדשיאן מאחור ואינו מביט למצלמה, ואילו היא לבושה בשמלת כלה לבנה בעיצוב לאנוון ומביטה בחיוך קטן קדימה.

התגובות לפרסום השער נעו על כל הסקאלה האפשרית: מתגובות נלהבות של מעריצי הזוג ועד הלם מהעובדה שכוכבת הריאליטי, שנחשב לטראש בעיני רבים, הגיעה למעמד של סלבריטאית מן השורה הראשונה; לאחרונה אף צורף לשמה הכינוי המכובד אייקון אופנה. בתוך זמן קצר מאוד נהפך הסיפור לנושא החם ביותר בטוויטר.

הזוג הכי מלכותיצילום: אינסטגרם / TheMuppets

השמועות על כך שקניה וסט מחזר כבר חודשים אחרי אנה וינטור, עורכת "ווג" האמריקאי, כדי שתסכים לצלם את קרדשיאן לשער המגזין התבררו כנכונות. אך איש בתעשייה לא שיער כי וינטור תיכנע להפצרותיו, ומכאן ההפתעה. וסט הצליח להגשים את חלומו ואת חלומה של ארוסתו והם זכו לצילום שער של אנני ליבוביץ ולכתבה ארוכה. בכתבה יש נוכחות גם לבתם של השניים, נורת.

שלושה ימים לאחר מכן, נראה כי הסערה התקשורתית לא קרובה לסיום. אתמול החלו להתפרסם ברשתות החברתיות, ובמיוחד בטוויטר, תגובות מצד מנויי "ווג" האמריקאי, אשר הודיעו כי בעקבות פרסום תמונת השער הם מבטלים את המנוי שלהם למגזין. השחקנית שרה מישל גלר, למשל (שגילמה בין היתר את באפי ציידת הערפדים) כתבה: ״או-קיי, כנראה שאבטל את המנוי שלי ל'ווג'. מי מצטרף אלי?״. בלוגר האופנה המפורסם בריאן בוי, שלו יותר מחצי מיליון עוקבים בטוויטר, כתב: ״24 שנים של נאמנות ל'ווג', ואז דבר כזה מגיע״, וזאת למרות הקשר הקרוב והמתוקשר שלו עם וינטור. בינתיים כבר נולדו חיקויים לצילום: ג'יימס פרנקו העלה לאינסטגרם תמונה פארודית דומה שלו ושל סת רוגן, ובעמוד הטוויטר של "החבובות" פורסמו קרמיט ומיס פיגי בפוזה החגיגית.

ג'יימס פרנקו וסת רוגןצילום: אינסטגרם / jamesfrancotv

כל אלה ואחרים לא מנעו מקרדשיאן להביע את אושרה בעקבות הפרסום. בחשבון הטוויטר שלה היא כתבה: ״זהו חלום שמתגשם! תודה רבה למגזין 'ווג' על צילומי השער הזה!״ ועוד הרבה סימני קריאה וקריאות או מיי גאד טיפוסיות לה, בצירוף לינק לעמוד השער באתר של "ווג".

אכן, מבחינתם של בני הזוג זהו חלום שהתגשם. מבחינת וינטור ו"ווג" האמריקאי זה כנראה מקרה קלאסי של ״גם פרסום רע הוא פרסום״. אין ספק כי הגיליון הזה ייחטף מהמדפים במהרה ויזכה לרייטינג גבוה במיוחד. אוהבים או לא אוהבים, מרעש תקשורתי בווליום כזה אי אפשר להתעלם, והסיפור הזה הוא עוד דוגמה לטראש שעושה גלים ולכוח הטמון ברשתות החברתיות.

וסט וקרדשיאן על שער "ווג"

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ