כך מרוויחה ריהאנה 100 אלף דולר ברבע שעה

הזמרת, וכמוה סלבריטאי-על אחרים, מקבלים סכומי עתק תמורת נוכחות בתצוגות אופנה

הילה אוחיון
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
הילה אוחיון

בשבוע האופנה התל אביבי האחרון נראו לא מעט אושיות מקומיות שנותרו מחוץ לחלל התצוגות, מפאת חוסר מקום או אף חוסר עניין של המציגים בנוכחותם. בשורות הראשונות הצטופפו אנשי תקשורת מהארץ ומהעולם לצד סלבריטאים מקומיים, ששמחו על כל הזמנה שקיבלו, אם בכלל.

בעולם הדברים עובדים קצת אחרת. קים קרדשיאן, למשל, גובה 50 אלף דולר מכל מעצב שמזמין אותה לתצוגה שלו. השחקנית ג׳סיקה צ׳סטיין נתבקשה לעמוד לפני המצלמות שמול השורה הראשונה בתצוגה של ארמני פריבה, כלומר הקו היוקרתי ביותר של ארמני, ועל כך גבתה 80 אלף דולר.

ריהאנהצילום: רויטרס

ואילו הזמרת ריהאנה לא מתבקשת לעשות דבר. על ישיבה במשך כרבע שעה במקום היוקרתי ביותר באולם היא מקבלת לא פחות מ-100 אלף דולר.

מדובר בהשקעה כספית כבדה מצד משרדי יחסי הציבור של מעצבי האופנה. נראה כי הם יוצאים מתוך הנחה שצילומיהם של סלבריטאים כאלה או אחרים בהקשר של שמות מעצבים יגבירו את הפופולריות של האחרונים. טרם נמצאה הדרך למדוד במדויק הנחה זו, מציין ה"טלגרף" הבריטי. ובכל מקרה, לא ברור אם מי שיכול להרשות לעצמו לקנות פריטים של שאנל או של דיור זקוק לתמריץ יח״צני מסוג כזה, או אם העובדה ששמה של ריהאנה יופיע לצד תמונות התצוגה של באלמאן, למשל, תעודד אותו או אותה לקנות יותר מאותו המותג. יש סיכוי סביר שהתופעה עשויה לגרום דווקא לזילות של מותג יוקרתי.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ