אנה וינטור מקטרת על השטיח האדום

עורכת "ווג" מתלוננת על ההתמסחרות של לבוש הסלבריטאים וקוראת להם להעז ולא לחשוש מביקורת

הילה אוחיון
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
הילה אוחיון

אנה וינטור, עורכת מגזין "ווג" האמריקאי, לא מרוצה ממה שהיא רואה באחרונה על השטיח האדום בטקסים למיניהם.

בשיחה עם סוזי מנקס, עורכת אתרי "ווג" העולמיים, אמרה וינטור כי השטיח האדום נהפך בארצות הברית לעניין עסקי מובהק. סלבריטאיות מקבלות כסף כדי שילבשו ללבוש כל פריט ופריט מהמראה שלהן על השטיח האדום, ובעיניה זה מסחרי ומבוים יותר מדי. עוד הוסיפה, כי לאחרונה הגיעה לטקס פרסי הטוני וחשבה שזה היה פשוט אסון.

אנה וינטורצילום: רויטרס

על הסלבריטאים אמרה, כי יש לכל אחד מהם צוות שלם שאומר להם מה ללבוש, איך ללבוש, כיצד לסדר את השיער ואיך להתאפר. כולם חוששים כל כך מביקורת שלילית, ואילו היא לא מבינה מה כל כך לא בסדר בלהיראות שונה או מיוחד. והיא תוהה: כמה עוד שמלות בגזרת סטרפלס מפאייטים עם סיומת בגזרת בת הים (צמודה ומתרחבת בשוליה) אנחנו עוד נראה?

על פי וינטור, כדי להצליח בתעשייה הזאת כיום חובה להפסיק להיות ביישנים. בעולם של היום כל אחד חייב להיות באינטראקציה עם העולם ולייצג את עצמו בלי בושה או קושי. כל אחד צריך לדעת לדבר על החזון שלו, במה הוא מתרכז ובמה הוא מאמין, ולדבר על זה בביטחון. לסיום שאלה: ״אם אתה לא יכול להביע תשוקה כלפי מי שאתה ומה שאתה עושה, כיצד יוכל הקהל שלך להביע תשוקה במה שאתה עושה ובך?״

לא פלא, אם כך, שאת מרבית תשומת הלב מקבלות כיום סלבריטאיות שמעזות להציג על השטיח האדום מראה שונה מזה שתיארה וינטור. כשטילדה סווינטון לובשת חליפת טוקסידו גברית בעיצוב היידר אקרמן, או כשלופיטה ניונגו לובשת שמלה מחרידה של פראדה עם נוצות צבעוניות ואיפור זעקני, זה לא באמת משנה אם זה יפה או לא; הן בהחלט נחקקות בזיכרון ומותירות את הרושם המתבקש: הן מאמינות במה שהן עושות ובמי שהן, ולא מתביישות להראות מי הן באמת.

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ