בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

לוריאל מודה: הפרסומות שלנו לחלק מהקרמים — מטעות

בעקבות תלונות בארה"ב, לא יוכל קונצרן הקוסמטיקה לטעון עוד כי מוצרי האנטי־אייג'ינג שלו יצעירו את העור צעיר תוך ימים

תגובות

קונצרן הקוסמטיקה לוריאל הגיע לאחרונה להסדר עם ועדת המסחר האמריקאית, לפיו לא יוכל לטעון עוד בפרסומים כי מוצרים מסדרות האנטי־אייג׳ינג שלו ישפרו את מראה העור ויגרמו לו להיראות צעיר יותר תוך מספר ימים, כפי שפירסם הקונצרן בעבר בנוגע לסדרות מצליחות שלו, כמו ג׳ניפיק, ו־Youth Code.

התלונות על הפרסומים הגיעו מצד קהל הקונים האמריקאי, ולכן הוחלט כי לוריאל לא תוכל לפרסם הבטחות כאלה שאינן מגובות בהוכחות מדעיות. מלוריאל נמסר בתגובה, כי כבר שנים הם אינם משתמשים בפרסומים מסוג זה. בארץ, לעומת זאת, מבטיחים הפרסומים של החברה שיפור במראה העור — להבדיל מטיפול בעור — כלומר, שעור הפנים ייראה טוב יותר לאחר שימוש במוצרים, אך לא מובטח לו שינוי מצעיר, מעלים קמטים וכיוצא בזה.

Bloomberg



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו