בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

המותג סטוסי נשאר במקום, אלו המגמות שחזרו אליו

המותג, שהיה אחד המדוברים בשנות התשעים, ביסס את מקומו הרחק מהרחוב השוקק והאמיתי, במתחם שרונה. על אף השילובים הנכונים וההקפדה אין בקולקציה בשורות גדולות מדי

תגובות

סטוסי, מותג הגולשים האמריקאי, שנולד בשנות ה-80 והפך להיות אחד ממותגי אופנת הרחוב המדוברים בשנות ה-90, נחת השבוע בארץ וביסס את מקומו דווקא הרחק מהרחוב השוקק והאמיתי, במתחם שרונה. הפתיחה של החנות, לצד חנויות של מותגים כמו דיזל, טומי הילפיגר, G-star ואחרים, מסמנת, אולי יותר מכל, את הטרנד המוזר שפוקד את ישראל (ושיום אחד מישהו יצטרך לתת עליו את הדעת): חזרתן של שנות ה-90.

במובן הזה, סטוסי הוא מותג שזוהרו הועם מעט בעשור האחרון, אבל הוא תמיד שידר את אותו כתב יד מוכר: שילוב של בגדי גולשים עם סגנון אורבני יותר שכולל כתובות גרפיטי, דוגמאות קמופלאז', כובעי בייסבול, פרינטים גדולים וגזרות רחוקות מהגוף. למזלו של המותג, חלק גדול מהמגמות (כמו בשעון שעצר מלכת) חזר בעונות האחרונות, והמצאי המוכר נראה עדכני ויפה: חולצות כפתורים בסגנון הוואי, חולצות טי גדולות מרשת שעליה הדפסים פרחוניים עזים, חולצות משבצות בשחור ולבן וכמובן צבעי ההסוואה שאותם אפשר לראות על חולצות, כובעים ופריטים אחרים.

ג'ימס קאנט

סטוסי נראית כמו שילוב נכון (וגם ישראלי) של בגדי רחוב עם הקפדה על פרינטים חזקים וגזרות משוחררות וספורטיביות. אין בקולקציה שלה חדשות גדולות מדי או בשורות אופנתיות שיהפכו אותה לייחודית מספיק. מצד שני, ניכר שהבגדים תפורים היטב, הדיוק בגזרות נכון והפרינטים אינם חיקוי של סטריט אלא הדבר עצמו. לכן שילוב של בגדים מסטוסי יכול להיות לא רע, גם אם גלשנים אינם כוס הבירה שלכם: החולצות המכופתרות, הג'ינסים הגולמיים או הטישרטים הגדולים מוצלחים מאוד. מצד שני, חלק גדול מהקולקציה גם עשוי מבדים עבים מדי לקיץ הישראלי, ואם אתם לא מתכוונים לגלוש במקומות קרירים יותר, כדאי לקחת את זה בחשבון.

בחזרה לשנות ה-90, סטוסי - כמו מותגים אחרים במתחם - לא מאתגרים ממש את הטעם הישראלי. בקו הדמיוני שנמתח מקניון עזריאלי לקניון גינדי שיקום בשנים הבאות, כדאי לחשוב על מותגים שיהפכו את המתחם לנבדל ואיכותי - מתחם שלא ייראה בן עשור עוד לפני שהוא ממש נפתח.

מחירים: 650-40 שקל. להשיג בחנות המותג במתחם שרונה, תל אביב

ללא קרדיט
ג'ימס קאנט
ג'ימס קאנט
ללא קרדיט


תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו