כעס בעולם האופנה: ברוקלין בקהאם, בנו של דייוויד בקהאם, נבחר לצלם קמפיין לברברי

צלמים בכירים טוענים כי ההחלטה גורמת לזילות המקצוע, ומראה על זלזול בהכשרתם ובניסיונם. צלם האופנה הבריטי כריס פלויד: "מדובר בנפוטיזם"

רות פרל בהריר
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
ברוקלין בקהאם
רות פרל בהריר

צלמי אופנה מובילים זועמים על החלטת בית האופנה ברברי להשתמש בברוקלין בקהאם, בנם בן ה-16 של דייוויד וויקטוריה בקהאם, כצלם הקמפיין עבור הבושם החדש של המותג. הצלמים טוענים כי ההחלטה גורמת לזילות המקצוע, ומראה על זלזול בהכשרתם ובניסיונם. בקהאם הצעיר הודיע על ההחלטה בחשבון האינסטגרם שלו בסוף השבוע האחרון, ואף הבטיח להעלות לרשת החברתית עדכונים מהצילומים בזמן אמת.

צלם האופנה הבריטי כריס פלויד אמר ל"גרדיאן" כי "מדובר בנפוטיזם (ההחלטה לתת לבקהאם את הקמפיין) בהחלט לא נובעת מעבודתו הקשה". עם זאת, פלויד נאלץ להודות כי הבחירה בבקהאם, כוכב נוער בעל מיליוני עוקבים באינסטגרם, "היא מאוד חכמה. נערים ונערות בגילו הם הרי קהל הלקוחות העתידי של ברברי".

הצלם ג'ון גוריגן, שהתראיין אף הוא ל"גרדיאן", אמר כי הוא סבור שהחברה הכינה את סט הצילומים ואת הציוד מראש, כך שבקהאם יוכל רק ללחוץ על המצלמה. "ברור שהוא לא דואג לתאורה, וגם אין לו מושג איך להשתמש בתוכנות או בציוד", אמר גוריגן, "זה הולך להיות מאורגן כל כך טוב, הוא הולך לקבל את הדוגמנים עם השיער והאיפור הכי טובים ואת הציוד הכי טוב שיש — כך שהסיכון פוחת משמעותית". הצלם הוסיף ואמר כי ההחלטה "מרתיחה" אותו. "אני וצלמים אחרים למדנו את המקצוע שלנו, בניגוד אליו", הוא הוסיף.

ברוקלין הוא הילד השני לבית בקהאם המועסק על ידי ברברי. בעבר כיכב אחיו הצעיר, רומאו, בקמפיין המותג עבור חג המולד. על פי הערכות, יותר מ-11 מיליון בני אדם צפו בפרסומת בכיכובו ב-48 השעות הראשונות לאחר השקתה.

תמונה מתוך הקמפיין שעלתה בחשבון האינסטגרם של ברבריצילום: צילום מסך מתול חש

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ