רות פרל בהריר

בית האופנה איב סאן לורן מחק בשבוע שעבר את כל התמונות מחשבון האינסטגרם הרשמי שלו, ובכך למעשה העלים ממנו כל זכר לעבודתו של המנהל הקריאייטיבי בארבע השנים האחרונות, הדי סלימאן. לאחר שכל התצלומים נמחקו, הועלתה לחשבון תמונה יחידה של יורשו של סלימאן, המעצב הבלגי אנתוניו וקארלו, שנכנס לתפקידו לפני פחות משבוע.

בתוך זמן קצר זכתה תמונתו של ואקרלו למאות תגובות, שהתפתחו לכדי דיון סוער בנושא — במרביתן מופיעה המלה "חוצפה" בוואריאציות שונות. "למה למחוק את כל הפיד?", כתב גולש אחד, "הדי היה כל כך חשוב ל-YSL". אחר כתב: "השתגעתם, זאת ממש אינה הדרך להתייחס לגאון". מנגד, אחרים דווקא הביעו את שמחתם על כניסתו של ואקרלו לתפקיד עם תגובות כמו: "המעצב האהוב עלי!" ו"יום חדש עלה".

ואקרלו באינסטגרם של איב סאן לורןצילום: צילום מסך מתוך חש

יצוין כי למרות טענותיהם של גולשים, שכתבו כי מטרת המהלך היא למחות את זכרו של סלימאן מההיסטוריה של המותג, תמונות של עבודתו עדיין נמצאות בחשבונות הפייסבוק והטוויטר של איב סאן לורן. חשבון האינסטגרם של סלימאן עצמו אינו כולל תמונות, אלא לינק יחיד המובל לאתר הבית שלו.

סלימאן, שעזב את תפקידו בתחילת החודש, שימש כמנהל הקריאטיבי של איב סאן לורן במשך ארבע שנים. היתה זו הקדנציה השנייה של סלימאן בבית האופנה הפריזאי הוותיק, ובמהלכה הוא הפיח רוח חיים במותג שהתמודד אז עם הפסדים. התמונה השתנתה תחת ניהולו של סלימאן, הידוע בחיבתו לסגנון גראנג'י ובנטיה לגלאם, ותחת חזונו היצירתי והניהולי המריא המותג לגבהים שלא ידע זמן רב, ונחשב לא פעם ליקיר המבקרים בשבועות האופנה שהתקיימו בשנים אלה.

תמונתו החסרה של סלימאן באינסטגרם של איב סאן לורןצילום: צילום מסך מתוך חש

וקראלו, שעזב זה עתה את בית האופנה ורסאצ'ה, ושניהל במקביל לייבל משלו, ידוע בסגנונו הפרובוקטיבי. הפריטים הנושאים את חתימת ידו המובהקת כוללים, בין היתר, חצאיות מיני, עור מבריק ומחשופים עמוקים.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ