גוצ'י מציג את קולקציית אביב-קיץ 2019 במחווה לסרטים המוזיקליים של הוליווד

בית האופנה האיטלקי שחזר סצנות מסרטים מוזיקליים ושילב בתוכם פריטים מתוך הקולקציה החדשה של אלסנדרו מיקלה

הארץ
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
מתוך הסרטון של גוצ'י ,
מתוך הסרטון של גוצ'י, שחזור של סצנה מתוך "גברים מעדיפים בלונדיניות"צילום: צילום מסך מתוך ערוץ היוטיוב של GUCCI
הארץ

בית האופנה גוצ'י בחר לפרסם את קולקציית אביב-קיץ 2019 בסרטון שהוא מחווה לראשית תרבות הכוכבים ולתור הזהב של המיוזיקלס ההוליוודיים. הקמפיין של בית האופנה האיטלקי בראשותו של המעצב אלסנדרו מיקלה מתמקד ב"ברוח מלאת השמחה והמשחקיות של אותה תקופה", כך לדברי החברה.

בית האופנה שיחזר סצנות מסרטים מוזיקליים מפורסמים משנות ה-30 ועד תחילת שנות ה-50, כמו "אמריקאי בפריז", "שיר אשיר בגשם", "גברים מעדיפים בלונדיניות", ו-"There’s no business like show business" (ששיר הנושא שלו מאת אירווינג ברלין גם מלווה את הסרטון כולו), והפריטים בעיצובו של מיקלה משולבים בהן. 

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ