בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

גוצ'י מציג את קולקציית אביב-קיץ 2019 במחווה לסרטים המוזיקליים של הוליווד

בית האופנה האיטלקי שחזר סצנות מסרטים מוזיקליים ושילב בתוכם פריטים מתוך הקולקציה החדשה של אלסנדרו מיקלה

3תגובות
מתוך הסרטון של גוצ'י ,
צילום מסך מתוך ערוץ היוטיוב של GUCCI

בית האופנה גוצ'י בחר לפרסם את קולקציית אביב-קיץ 2019 בסרטון שהוא מחווה לראשית תרבות הכוכבים ולתור הזהב של המיוזיקלס ההוליוודיים. הקמפיין של בית האופנה האיטלקי בראשותו של המעצב אלסנדרו מיקלה מתמקד ב"ברוח מלאת השמחה והמשחקיות של אותה תקופה", כך לדברי החברה.

בית האופנה שיחזר סצנות מסרטים מוזיקליים מפורסמים משנות ה-30 ועד תחילת שנות ה-50, כמו "אמריקאי בפריז", "שיר אשיר בגשם", "גברים מעדיפים בלונדיניות", ו-"There’s no business like show business" (ששיר הנושא שלו מאת אירווינג ברלין גם מלווה את הסרטון כולו), והפריטים בעיצובו של מיקלה משולבים בהן. 

גוצ'י - דלג


תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו