ג'ו זי מ"אל" ובובי בראון, בעלת מותג האיפור, יערכו במדורי האופנה של יאהו

בראון, הבעלים של מותג איפור וטיפוח תערוך את מדור היופי. זי יעזוב את תפקידו כעורך הקריאייטיבי של מגזין אל ויצטרף למדור גם הוא

הילה אוחיון
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
הילה אוחיון

בשבועיים האחרונים עולם האופנה עסוק בהשערות וניחושים לגבי משחק הכיסאות החדש בעולם המגזינים, בשל החלטה של מאריסה מאייר, מנכ״לית יאהו, להכניס ערוצי תוכן חדשים כמו "יאהו יופי" ו"יאהו אופנה". המינוי הראשון שלה לתפקיד העורכת הראשית של "יאהו יופי" היה בין המפתיעים ביותר: היא בחרה בבעלי מותג האיפור והטיפוח בובי בראון לתפקיד.

מה שהעלה את השאלה האם מדובר במינוי נכון לערוץ תוכן כשמדובר בבעלי מותג מסחרי ומצליח כשל בראון?

בובי בראון. תערוך את מדור היופיצילום: The Heart Truth

אתמול פירסם אתר האופנה Business of Fashion כי מגזינים כמו "הארפר׳ז בזאר", "רפינרי 29" ואחרים דורשים כיום מעורכי האופנה שלהם לכתוב גם תכנים בעבור המפרסמים שלהם, וכך בעצם אושרה הטענה, כי פרסום באתר או מגזין מבטיח גם תוכן במגזין עצמו.

אתמול פורסמה ידיעה שאישרה שמועות אחרות, בנוגע למנהל הקריאייטיבי של מגזין "אל" האמריקאי, ג׳ו זי, שעוזב את תפקידו זה שבע שנים על מנת לערוך את ערוץ האופנה החדש של יאהו, וגם להיות עורך־על של ערוץ הביוטי, שבראשו תעמוד בובי בראון. זי יעזוב את משרתו בראשון במאי הקרוב, ומיד יתחיל בעבודתו החדשה, אשר במסגרתה יחלק את זמנו בין ניו יורק ולוס אנג׳לס. נראה כי מאריסה מאייר, מנכ״לית יאהו, לומדת תוך כדי תנועה איך להתנהל בעולם התוכן, מהטלוויזיה, האינטרנט והמגזינים, בדיוק בזמן הנכון, ולא מהססת לבצע מהפכות.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ