הילה אוחיון

בסוף השבוע שעבר גילה קהל האופנה לשמחתו כי אישיות מרכזית בעולם זה הצטרפה לרשת: גרייס קודינגטון, המנהלת הקריאטיבית של "ווג", פתחה חשבון באינסטגרם. בכך הצטרפה קודינגטון לעמיתיה למגזין, האמיש בואלס ואנדריי ליאון טיאלי, שהחלו גם הם לשתף תמונות ברשת. התמונה הראשונה שהעלתה לחשבון שלה היתה ציור של אשה עירומה בדמותה שלה, המוצע למכירה במכירה פומבית שהיא מנהלת למטרות צדקה.

אלא שבדומה למה שקרה לזמרת ריהאנה ולדוגמנית־העל אניה רוביק, חשבונה של קודינגטון נחסם מיד. רק ביום שני השבוע חזר החשבון לרשת, והפעם העלתה קודינגטון תמונה שלא תרגיז איש: איור של חתוליה האהובים, הנקראים בארט ופמפקין. מתחת לאיור כתבה קודינגטון, לכאורה מפי החתול בארט: ״אלוהים ישמור, פמפקין, אמא איירה איור עירום של עצמה לתמונת האינסטגרם הראשונה שלה. לא פלא שמחקו לה את החשבון, היא הרבה יותר שמנה במציאות מבאיור״.

הצטרפותה של קודינגטון ממחישה את חשיבותה העולה של אינסטגרם בעולם האופנה. אם קודם לכן טוויטר הוא ששלט בתחום, הרי היום עורכים ומעצבים עסוקים מעדיפים לפנות ישירות לאינסטגרם, וכך לחסוך מעצמם את האינטראקציה המתמשכת והאינטנסיבית שלו. עד כדי כך צברה אינסטגרם עוצמה בעולם האופנה, שהמועצה האמריקאית הגבוהה לאופנה, ה-CFDA, הוסיפה לפרסים השנתיים שלה, בהם פרסי מעצבי ומותגי השנה בכל תחומי האופנה, את הקטגוריה ״האינסטגרם הטוב ביותר בתחום האופנה״.

גרייס קודינגטון. החליפה את איור העירום באיור חתולים

בין עשרת המועמדים השנה בקטגוריה: הסטייליסטית והמעצבת רייצ׳ל זו ואתר האופנה The Coveteur, המתמחה בהצצה לארונותיהן הפרטיים של דמויות מפתח בתעשיית האופנה. הזוכה בפרס יזכה לתעד את המעצב הזוכה בזמן הטקס וללבוש בגד בעיצובו. כך מצליחה המועצה הן ליצור ברשתות החברתיות באז סביב הטקס שלה, והן להגביר את חשיבותן של הרשתות בתעשייה כולה.

לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ