לוריאל מודה: הפרסומות שלנו לחלק מהקרמים — מטעות

בעקבות תלונות בארה"ב, לא יוכל קונצרן הקוסמטיקה לטעון עוד כי מוצרי האנטי־אייג'ינג שלו יצעירו את העור צעיר תוך ימים

הילה אוחיון
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
הילה אוחיון

קונצרן הקוסמטיקה לוריאל הגיע לאחרונה להסדר עם ועדת המסחר האמריקאית, לפיו לא יוכל לטעון עוד בפרסומים כי מוצרים מסדרות האנטי־אייג׳ינג שלו ישפרו את מראה העור ויגרמו לו להיראות צעיר יותר תוך מספר ימים, כפי שפירסם הקונצרן בעבר בנוגע לסדרות מצליחות שלו, כמו ג׳ניפיק, ו־Youth Code.

התלונות על הפרסומים הגיעו מצד קהל הקונים האמריקאי, ולכן הוחלט כי לוריאל לא תוכל לפרסם הבטחות כאלה שאינן מגובות בהוכחות מדעיות. מלוריאל נמסר בתגובה, כי כבר שנים הם אינם משתמשים בפרסומים מסוג זה. בארץ, לעומת זאת, מבטיחים הפרסומים של החברה שיפור במראה העור — להבדיל מטיפול בעור — כלומר, שעור הפנים ייראה טוב יותר לאחר שימוש במוצרים, אך לא מובטח לו שינוי מצעיר, מעלים קמטים וכיוצא בזה.

מוצרי לוריאלצילום: Bloomberg

לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ