שבוע האופנה בפריז |

לצעירים, עשירים ויפים בלבד

אם יש נושא מסוים שמאפיין את שבוע האופנה לגברים בפריז, זה ניסיונם של המעצבים ללכוד נתח שוק המורכב ברובו מגברים שפונים אוטומטית שמאלה כשהם עולים למטוס. ועם זאת, הרבה מעוף לא היה כאן

גאי טרבאי, ניו יורק טיימס
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
גאי טרבאי, ניו יורק טיימס

ספורטאים כמו ויקטור קרוז אולי לא נראים כמו קהל היעד המתבקש של מעצבי אופנה עילית. אבל כוכב הפוטבול האמריקאי, שחתם בשנה שעברה על חוזה הארכה עם קבוצת הג'יאנטס בהיקף של 46 מיליון דולר, הוא דוגמה מעולה למקום המדויק שבו אנחנו נמצאים במהפכה המתמשכת המתחוללת בתחום בגדי הגברים. קרוז הוא חובב אופנה נלהב. הוא אמר זאת בעצמו לפני התצוגה של לאנוון, שהתקיימה בבית הספר הגבוה לאמנויות בוזאר. מלבד זאת העידה על כך העובדה ששחקן פוטבול מקצועי כמוהו בחר להסתובב בשעות הפנאי שלו ברחבי פריז בתוך קהל שרובו הורכב מגברים שלא מהססים ללבוש חצאיות־מכנסיים או מכנסי חיתול בעלי מפשעה נמוכה.

לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ