מה חושבת מבקרת האופנה של הניו יורק טיימס על האופנה הישראלית

בישראל לא עוצרים תצוגות גם כשיש אזעקה וחולמים על העולם הגדול גם אם בסופו של דבר מעטים מצליחים לשרוד בשוק המקומי. ונסה פרידמן, עורכת האופנה החדשה של "ניו יורק טיימס", בטור מיוחד ל"הארץ"

ונסה פרידמן
ניו יורק טיימס
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
ונסה פרידמן
ניו יורק טיימס

ביום שלישי שעבר, כשרוב חובבי האופנה בעולם התכנסו בפאלה דה שאיו בפריז כדי לצפות בתצוגת ההוט־קוטור של ארמני פריווה — מהרהרים בניחותא, אולי, בשאלה אם יהיה שולחן פנוי במסעדת קוויאר קספיה באחד הערבים, או אם אמה ווטסון תופיע גם הפעם בשורה הראשונה — לאה פרץ, מנהלת המחלקה לעיצוב אופנה במכללת שנקר, נכחה בתצוגה אחרת לגמרי, ועסקה בשאלות אחרות לגמרי. שאלות מהסוג שמן הסתם לעולם לא היו עולות במוחם של עמיתיה במכון מרנגוני או בסנטרל סנט מרטינס או ב–FIT.

לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ