אחרי הנסיקה ונחיתת החירום: המעצבות עינב והדס צוקר ממציאות את עצמן מחדש

הן הקימו את המותג "רוס אובטה", מכרו את עיצוביהן ברחבי העולם, פתחו בוטיקים בישראל, זכו לשבחי התקשורת, ואז נעלמו במפתיע. עכשיו הן חוזרות עם מותג חדש ותפישה אופנתית ועסקית אחרת לגמרי

שחר אטואן
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שחר אטואן

כשהאחיות צוקר מדברות על "רוס אובטה", המותג שייסדו ושפעל שש שנים בהצלחה עד שבקיץ 2011 נסגר במפתיע, מושגים כמו הצלחה או כישלון עולים לאוויר באופן בלתי נמנע. "כשסגרנו, שאלתי את עצמי אם הצלחנו או נכשלנו, אבל יש משהו קשה בטרמינולוגיה הזאת", אומרת הדס, 34, על מה שהיא ואחותה עינב, 38, היו נחושות להפוך למותג ישראלי נחשוני עם אופק בינלאומי. "לאנשים מהצד קל אולי לומר 'המותג נכשל', אבל זה לא מדויק: המותג הצליח במשך כמה שנים, ובתקופה שלאחר מכן הוא הצליח פחות. זה לא שחור ולבן".

לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ