תקציב ההלבשה של אנה וינטור, 200 אלף דולר בשנה, מעורר סערה

הסכום שעורכת "ווג" מוציאה על בגדים ונעליים כפול ממשכורותיהם השנתיות של רבים מהקולגות שלה

הילה אוחיון
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
הילה אוחיון

פרסום תקציב ההלבשה של עורכת "ווג" האמריקאי אנה וינטור, העומד על 200 אלף דולר בשנה, מכה היום גלים בתקשורת. על פי ה"ניו יורק טיימס", תקציב זה גדול פי שניים ממשכורותיהם השנתיות של רבים מהקולגות שלה, שהם עורכים במגזינים שונים בתאגיד קונדה נסט.

מלבד בגדים, תקציב זה כולל גם תיקים, נעליים ואת משקפי השמש השחורים של וינטור, מדגם קלאסי של שאנל, שהיו לסימן ההיכר שלה, יחד עם תספורתה הנצחית.

אנה וינטורצילום: רויטרס

הסכום נשמע גדול מאוד. ובכל זאת, כשבוחנים את אורח חייה של וינטור, הוא עשוי להישמע מובן יותר. על וינטור להגיע לכל שבועות האופנה בעולם פעמיים בשנה ולהיראות ייצוגית בכל יום בעבודתה ובאירועים השונים שהיא פוקדת פעמים רבות בשבוע. תמונת פפראצי של וינטור שווה לא מעט ולכן לרוב היא מקפידה ללבוש כל בגד פעם אחת. הנעליים שווינטור אוהבת במיוחד הן בעיצובו של מנולו בלאניק, מותג ההנעלה היוקרתי, ועין המצלמות טרם הנציחה אותה במראה קז׳ואל הכולל ג׳ינס או חולצת טי. בחישוב גס, כשכל חליפת טוויד שלה או שמלה באורך הברך, שאותם נוהגת ווינטור ללבוש לרוב, עולה בסביבות 2,000 דולר, וכל תיק מעצבים או זוג נעליים עולים גם הם כמה אלפים, הרי לא נשאר עוד מקום רב לתהייה.

לאחרונה עלה באתר "ווג" האמריקאי סרטון שבו מתראיינת וינטור על 73 שאלות שונות, מהמלים השנואות עליה ועד השחקן האהוב עליה. גם בווידיאו הזה, כמו בתיעודים קודמים שלה ובסרט המפורסם העוסק בעבודתה ב"ווג" ונקרא ״גיליון ספטמבר״, היא מופיעה באותו מראה אופייני, אך לעולם לא באותם בגדים או אביזרים. זה עשוי להסביר את התקציב העצום הזה, המוקדש כולו להופעתה ולא כולל מתנות רבות של תכשיטים, אביזרים, בגדים ונעליים שמקבלת וינטור ממעצבים, בהם אף פריטים שעוצבו במיוחד למענה.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ