שבוע האופנה מילנו |

נוסטלגיה עם הרבה גדילים

מפראדה, אטרו ומיסוני ועד המעצב הצעיר מרקו דה וינצ'נזו - התצוגות במילנו חזרו לשנות ה-70

ונסה פרידמן, ניו יורק טיימס
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
ונסה פרידמן, ניו יורק טיימס

הנה זה קורה שוב. פחות מעשרה ימים לאחר שאפל גנבה את ההצגה לשבוע האופנה בניו יורק, מתרגש עלינו אירוע צרכני רב תהודה, קובע מגמות, שובר שיאים, שאינו קשור כהוא זה לתצוגות הפרט־א־פורטה, הלוא הוא אירוע ההנפקה הראשונית של קבוצת עליבאבא, כלומר הנפקתו של הענק הסיני בבורסה לניירות ערך בניו יורק, שעשויה לשנות ללא הכר את המסחר הקמעוני ברשת. מה יכול מותג מילנזי חביב לעשות נוכח תחרות שכזו? לחזור אחורה, ידידי, לעבר.

לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ